翻页了喂
你哪里看到是FZL名言了- -
miyuki·楼 发表于 2009-6-22 14:42 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
从你那里看到的
尤其是火影、海贼王~~之类的shenjingzhizuo
...很好
毛绒绒 发表于 2009-6-22 14:43 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
老婆,我回来了
大学四年,除左樱木花道,未睇过其他动漫
Y—Y 发表于 2009-6-22 14:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
噢噢!!!SLAM DUNKGJ!!!!
井上雄彦GJ!!!!
他可以把每个人都画得不一样,很难得了现在~!!
仙流王道!!!!
尤其是火影、海贼王~~之类的shenjingzhizuo
q465122281 发表于 2009-6-22 14:45 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
简直就白痴,五明有咩好睇
老婆,我回来了
Y—Y 发表于 2009-6-22 14:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不关我事╮(╯_╰)╭
= =这样的话,中国的该情何以堪- -
从你那里看到的
Y—Y 发表于 2009-6-22 14:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
谢谢我不是FZL,我很讨厌FZL
无问我果滴野有咩好睇,我眼里面觉得简直系拉萨~
...请不要讲偏激的语言
你唔中意并不代表人地唔喜欢
你去同你唔喜欢的人偏激去
唔好同D喜欢的人偏激
多谢
知道你爱国嗲- -
就像每个人都有自己喜欢的东西一样..
70后看我们80后还不是垃圾- -
小贝对假胸有咩感觉咧
凸点
唔好意思,我表达唔清楚咩。
我好清楚讲系在我眼中~~~
找死吖
我唔否定你地意见,唔会对你地中唔中意发表咩睇发~~~
找死吖
毛绒绒 发表于 2009-6-22 14:52 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
你妒忌贝嫂么
搞大了再搞小,有钱什么都能搞
你妒忌贝嫂么
搞大了再搞小,有钱什么都能搞
Y—Y 发表于 2009-6-22 14:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁你咪去搞咯
...
对你没有好感了╮(╯_╰)╭
怎么看出来是假的- -||