118# kendjrbbq
不要教坏我
听讲恐龙洞好靓~~~~唔知系唔系真噶?
121# 小YT@小YT
看得出你有这个潜力,本来就不是什么好人的。
123# kendjrbbq
多谢甘睇得起我
系度出现既都系读几年级???经常睇到都系毕业人士~
楼主被骗了
给我看出他装B了,所以没骗成
扮蟹
顶你家族发来贺电
估计是shi身了之后才跑来水区自圆其说
估计是shi身了之后才跑来水区自圆其说
小鲈鱼 发表于 2009-6-25 11:38 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
失身应该是很早的事情了
只不过呢次又比扮情圣既人赵元松
星期六再过龙洞
色女YYTT不用装,与生俱来的
套套潜我
119# q465122281
你地班D男生甘惨你就五好肯尼道晒拉.........为你地默哀!!啊门........
估计是shi身了之后才跑来水区自圆其说
小鲈鱼 发表于 2009-6-25 11:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系未你干了?
请LS几位讲野自重d
亲爱的,边个激你,打锅佢。。
偶训觉啦。今日考试好顺利。
抄到我腰酸背痛。哇哈哈
唔好俾衰人影响好心情哦
插一脚