小YT@小YT 发表于 2009-6-25 11:22

118# kendjrbbq
不要教坏我

q465122281 发表于 2009-6-25 11:25

听讲恐龙洞好靓~~~~唔知系唔系真噶?

kendjrbbq 发表于 2009-6-25 11:26

121# 小YT@小YT

看得出你有这个潜力,本来就不是什么好人的。

小YT@小YT 发表于 2009-6-25 11:27

123# kendjrbbq
多谢甘睇得起我

q465122281 发表于 2009-6-25 11:28

系度出现既都系读几年级???经常睇到都系毕业人士~

小鲈鱼 发表于 2009-6-25 11:28

楼主被骗了

小YT@小YT 发表于 2009-6-25 11:31

给我看出他装B了,所以没骗成

Y—Y 发表于 2009-6-25 11:32

扮蟹

Royce 发表于 2009-6-25 11:36

顶你家族发来贺电

小鲈鱼 发表于 2009-6-25 11:38

估计是shi身了之后才跑来水区自圆其说

顶你个肺啊 发表于 2009-6-25 11:40

Y—Y 发表于 2009-6-25 11:41

估计是shi身了之后才跑来水区自圆其说
小鲈鱼 发表于 2009-6-25 11:38 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
失身应该是很早的事情了
只不过呢次又比扮情圣既人赵元松

呆的别致 发表于 2009-6-25 11:46

星期六再过龙洞

轻水惜寒 发表于 2009-6-25 12:46

色女YYTT不用装,与生俱来的

司机弟弟 发表于 2009-6-25 12:50

套套潜我

上帝的右手 发表于 2009-6-25 13:10

119# q465122281
你地班D男生甘惨你就五好肯尼道晒拉.........为你地默哀!!啊门........

上帝的右手 发表于 2009-6-25 13:12

估计是shi身了之后才跑来水区自圆其说
小鲈鱼 发表于 2009-6-25 11:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系未你干了?

小YT@小YT 发表于 2009-6-25 13:17

请LS几位讲野自重d

唔知叫乜鬼 发表于 2009-6-25 13:22

亲爱的,边个激你,打锅佢。。

偶训觉啦。今日考试好顺利。
抄到我腰酸背痛。哇哈哈

唔好俾衰人影响好心情哦

kendjrbbq 发表于 2009-6-25 13:24

插一脚
页: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
查看完整版本: 装B