爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:28

呢D系米叫做【相思病】...?



平时都5见区上线
今日居然一直系度喔

早上到而家一直睇住区
5舍得关QQ

(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:28

几时加咗我QQ噶?

爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:29

其实之前我下左好大决心先删左佢QQ

但过左一排先发觉原来去左“陌生人”个栏喔

吖yan 发表于 2009-6-26 18:29

看到LSS的回帖,我笑了

爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:30

2# (_СΟngう
大哥你林得太多了

吖yan 发表于 2009-6-26 18:31

放佢入黑名单

(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:32

4# 吖yan 笑乜呢?

爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:32

6# 吖yan
5舍得了

Ginger 发表于 2009-6-26 18:32

我明白那样的感觉!

(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:33

2# (_СΟngう
大哥你林得太多了
爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif认真啲睇我资料啦,不做大哥好多年。

吖yan 发表于 2009-6-26 18:33

4# 吖yan笑乜呢?
(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
笑你自作多情

爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:33

9# Ginger
你都试过么
5知区睇住我个QQ会有咩感觉

Ginger 发表于 2009-6-26 18:34

隐身对其可见

大罐糖 发表于 2009-6-26 18:34

果然是传说中的相思病

(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:34

突然又记起你个经典表情。

本月十五 发表于 2009-6-26 18:34

没用的,如果真的想。。。。去到哪都会啦回来的

(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:35


笑你自作多情
吖yan 发表于 2009-6-26 18:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif习惯咗噶啦。俾人笑咗四年咯,过两日离开啦,就乜都唔使俾人笑啦。

爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:36

13# Ginger
话5定人地5想见到你咧

讲笑

爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:37

15# (_СΟngう

爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:38

16# 本月 十五
真理

后来想拉翻去好友先发觉需要对方验证
页: [1] 2 3 4 5 6 7 8
查看完整版本: 呢D系米叫做【相思病】...?