呢D系米叫做【相思病】...?
平时都5见区上线
今日居然一直系度喔
早上到而家一直睇住区
5舍得关QQ 几时加咗我QQ噶? 其实之前我下左好大决心先删左佢QQ
但过左一排先发觉原来去左“陌生人”个栏喔 看到LSS的回帖,我笑了 2# (_СΟngう
大哥你林得太多了 放佢入黑名单 4# 吖yan 笑乜呢? 6# 吖yan
5舍得了 我明白那样的感觉! 2# (_СΟngう
大哥你林得太多了
爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif认真啲睇我资料啦,不做大哥好多年。 4# 吖yan笑乜呢?
(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
笑你自作多情 9# Ginger
你都试过么
5知区睇住我个QQ会有咩感觉 隐身对其可见 果然是传说中的相思病 突然又记起你个经典表情。 没用的,如果真的想。。。。去到哪都会啦回来的
笑你自作多情
吖yan 发表于 2009-6-26 18:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif习惯咗噶啦。俾人笑咗四年咯,过两日离开啦,就乜都唔使俾人笑啦。 13# Ginger
话5定人地5想见到你咧
讲笑 15# (_СΟngう
16# 本月 十五
真理
后来想拉翻去好友先发觉需要对方验证