训教噜
goodnight 各位包括烧肉
大演春天还没过
我来了,不好意思,今天有事没上
101# Y—Y
就知你会出现啦
特登留个翻页比你
爱上...玩 发表于 2009-6-26 22:47 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
有咁岩得咁巧
大姐你享用完青瓜啦
其实之前我下左好大决心先删左佢QQ
但过左一排先发觉原来去左“陌生人”个栏喔
爱上...玩 发表于 2009-6-26 18:29 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
拉黑名单才有用的……
大演。鬼妹我好早就跳脱啦。
不过个种滋味唔多好。偶都试过。
大眼加油。会过去的。
BC演
109# 唔知叫乜鬼
乜鬼
我发觉寻日对左佢一日之后有D视觉疲劳了
甘多位早晨
虾米早晨小虫早晨痘痘早晨 WS Y-Y 早晨
105# 呆的别致
大演是后院的常春婶
113# gdut_stu
颁个牌坊比我啦
咩喔,调节生活芝麻
大丸是不是还在看呀
我低空飘过
本帖最后由 爱上...玩 于 2009-6-27 11:00 编辑
115# 后院居士
点解我5识飞噶
睇左下 区无上线了
算啦睇来做咩喔 无用功
呢D叫发春期综合症~~~~
哟猪生识也喔
114# 爱上...玩
春婶你要几大个牌
美女LZ早上好
120# Meak
不是美女 依然早上好
曾经有个FY在我面前,我没有去珍惜它,等到失去了才后悔莫及.......
lz尼D系叫思春病
本帖最后由 小风子 于 2009-6-27 11:35 编辑
网速慢,一连发佐两个雷同回复.........