kendjrbbq 发表于 2009-6-30 14:46 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
謝謝,大家都走好... 蚂蚁 你都仲未教我督波
我会挂住你伽下次翻嚟记得话我俾我知Q神 强顶!!!!! 总有离别时 蚂蚁 你都仲未教我督波
我会挂住你伽下次翻嚟记得话我俾我知Q神
ふおげさぞ 发表于 2009-6-30 16:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
一定会的
我呀
螞蟻 发表于 2009-6-30 14:44 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
那就记得煲 我也舍不得
那就记得煲
恋懿 发表于 2009-6-30 18:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
知道啦,有空回来就煲 留个厅比你做厅长啦。。
收你50文/月,仲要每晚煲汤。。。。 留个厅比你做厅长啦。。
收你50文/月,仲要每晚煲汤。。。。
donger623 发表于 2009-6-30 18:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我倒不如去做钟点工 今晚被曾经某个人放了鸽子 过来请A哥哥唱K啦 没钱了,前些日子F·B完了
页:
1
[2]