19# yytt
偶想+你-分
20# 星期日
冰沙否
挺喜欢这张
23# yytt
边度 ?
21# 掌柜
谢了,等我MJ出来自动加就好
多谢群煮
别谢我,对你有冇用先?
25# 星期日
貌似七杯茶有
后院边个群人气最旺,经常有人吹水的,
爆出来,入去浦下
肥魂的宠物群很火
很多MM
可惜就是多了个烧肉
搞到整个群质素下降N多
30# 掌柜
话是话,好耐无系恶人谷吹水了
训醒先算
宠物
对宠物不感冒,惊入到去比人排挤,无话题讲
收藏先喽
群煮说,要谢她的话,把昏加给我
宠物
对宠物不感冒,惊入到去比人排挤,无话题讲
掌柜 发表于 2009-7-6 17:23 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif叫宠物群啫
跟宠物一点关系都冇
偶唔敢出去玩啊 晒Money 你有咩好advice
星期日 发表于 2009-7-6 05:08 PM https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
留在学校等我翻去打波~~
沙冰?
都好多年冇食过