工大牛奶糖 发表于 2009-7-10 23:19

烦死啦

近来超级超级烦啊!
超级讨厌男人啊,见到D无谓嘅男人想呕啊!
真系人都颠!

我老妈个朋友居然话介绍男仔我识,画好好仔噶,无坏习惯,唔食烟唔饮酒
(COME ON,哩D男人我识大把啦!)
不过睇再我老妈咁热心嘅份上就答应
我老妈非常神速
第二日即刻比我电话比嘅男嘅
飞左10条信息
讲野似70后(扮晒有文采,不知所谓)
个款(睇相)似60后(中年发福嘅男人)
真系激到我死!!!!!想爆粗啊!!!!!!!!
即刻DELETE晒佢D信息,费时污染我部手机

翻到公司,又比另一个男人烦
永远都要我搵借口比!
大佬啊,我避得多两次,你都应该醒目啦!
仲钟个头埋黎,我先刚刚入公司实习
唔想同我传绯闻呱!
我对你无兴趣啊!放过我啦!!!!!!

以上皆是本人发牢骚,因为真系好激气!
见到果D追我嘅男人就反胃!!!!!!!!!!!

努力 发表于 2009-7-10 23:28

跟住落离你要有心理准备了

小烁 发表于 2009-7-10 23:29

跟住落离你要有心理准备了
努力 发表于 2009-7-10 23:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
什么心理准备呢?

轻水惜寒 发表于 2009-7-10 23:40

日后再说

jean1 发表于 2009-7-10 23:41

努力 发表于 2009-7-10 23:44


什么心理准备呢?
小烁 发表于 2009-7-10 23:29 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
会仲烦,^_^

C-47 发表于 2009-7-10 23:51

苗条熟女,君子好求

司机弟弟 发表于 2009-7-11 00:25

靓女的待遇~~

流浪汉子 发表于 2009-7-11 00:37

发现寒MM已经不WS了,有点不习惯不调戏女同学的寒MM

Royce 发表于 2009-7-11 00:42

come on 呢D女人我识大把啦

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-11 00:51

come on咁既男人我唔识。。

Royce 发表于 2009-7-11 00:54

LS认识我啊

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-11 00:56

我只识铁板肥肠

Royce 发表于 2009-7-11 01:02

我不认识铁板,介绍下

低调一宅男 发表于 2009-7-11 01:04

美女的烦恼么

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-11 01:11

下次带铁板去稳肥肠

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-11 01:48

- -烂桃花。。

星期日 发表于 2009-7-11 09:51

come on 呢D女人我识大把啦
Royce 发表于 2009-7-11 00:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我都系。

冯家老二 发表于 2009-7-11 10:06

唔食烟唔饮酒,讲话似70后,个样似60后。
点解讲嘅甘似我嘅?
莫非...

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-11 10:18

唔食烟唔饮酒,讲话似70后,个样似60后。
点解讲嘅甘似我嘅?
莫非...
冯家老二 发表于 2009-7-11 10:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


原来你系男猪脚
页: [1] 2
查看完整版本: 烦死啦