≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 18:07

的确,是辣椒。ANYWAY,我飞走辣椒就得啦!

水上漂 发表于 2009-7-21 18:08

伙食,OK。我食得落。训觉,有空调。。。。
≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 18:05 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好好享受窝,仲有无位啊,介绍我过去啦

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 18:09

你觉得者。

水上漂 发表于 2009-7-21 18:11

华仔,你那里还要人吗,我又想去做,好鬼无聊

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 18:11

系华坚鞋业。

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 18:14

哦,要人呱。我要问下。不过到厂后,要交钱比中介,总共连车费,130

吖yan 发表于 2009-7-21 18:30

俾心機

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 18:33

比心机?做咩?我抱着必死既决心黎做尼份扑街既工作。

小烁 发表于 2009-7-21 18:39

华仔加油,回来请吃饭

司机弟弟 发表于 2009-7-21 18:45

不错呢,有空调

C-47 发表于 2009-7-21 19:11

其实入厂可以学到好多嘢,特别系制造业
同埋有入厂经历,以后向师傅请教都会顺利D

吖yan 发表于 2009-7-21 19:12

我冇都咁霖過

342977044 发表于 2009-7-21 21:55

疲劳~

beloved-kid 发表于 2009-7-21 22:01

去边咧?

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 22:18

系东莞做紧。电视,废左。我无聊到睇英语版《色,欲都市》。

我系猪生 发表于 2009-7-21 22:56

我比较中意去D玩具厂。。。因为多靓女长妹。。。
而且外省女孩皮肤特别号。。
可以一直无机会~~~

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 23:01

又点?我吾想ONS或者玩感情咯。睇都市好难睇,睇到头晕。觉得我D朋友好变态,睇历史,政治,难明区睇得入。。。

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-22 06:31

有合同问题,传说要签2个月,但我只做一个月,好多人都矛盾了。空调好马力,正。。不过好早起床。不习惯。

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-22 07:21

早餐都系辣。

蝴蝶曾经来过 发表于 2009-7-22 07:54

比心机?做咩?我抱着必死既决心黎做尼份扑街既工作。
≮华★仔≯ 发表于 2009-7-21 18:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我挺你
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 终于上车