≮华★仔≯ 发表于 2009-7-22 08:21

抽血,验乙肝中。

q465122281 发表于 2009-7-22 10:36

晕?两个月?本来我都话想问你果度仲收唔收人~~~
页: 1 2 [3]
查看完整版本: 终于上车