小虫好好桃花
咁我沟左你只猩猩
顶你个肾啊 发表于 2009-8-2 10:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你沟得到就沟啦
小虫是谁?
甘我委屈下,沟翻小虫拿来钓鱼都好
漫漫夏日,没节目
电话 扣扣 恩阿寺恩
BC仙竟然WS过我````
肥E约我睇夜景么?哈!甘快来汕头.偶下星期先翻广州
多啦D梦 发表于 2009-8-2 10:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘我等你下星期翻来再约你去睇夜景````
好累啊!!!唱K后遗症
好,我等肥E你约我,不见不散
好累啊!!!唱K后遗症
多啦D梦 发表于 2009-8-2 10:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
真好生活
坐地铁点去啊?
冰山俊男 发表于 2009-8-2 10:29 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif坐到市桥站,然后问人
016`````````
坐到市桥站,然后问人
休闲小妖 发表于 2009-8-2 10:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
广州有冇地铁去祈福?仙~
广州有冇地铁去祈福?仙~
大飞猪 发表于 2009-8-2 10:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif有,坐到汉溪长隆站,D出口出来坐10线三个站到祈福
去到长隆站,转10号公交
肥E,我出发先拉
去行下市桥街先,好耐冇行过了
三点前K-party见哦
你地太好人了~
猪你要去祈福呀/