多啦D梦 发表于 2009-8-2 10:28

小虫好好桃花

休闲小妖 发表于 2009-8-2 10:28

咁我沟左你只猩猩
顶你个肾啊 发表于 2009-8-2 10:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你沟得到就沟啦

冰山俊男 发表于 2009-8-2 10:29

墨。 发表于 2009-8-2 10:29

小虫是谁?

多啦D梦 发表于 2009-8-2 10:30

甘我委屈下,沟翻小虫拿来钓鱼都好

希延 发表于 2009-8-2 10:30

漫漫夏日,没节目

顶你个肾啊 发表于 2009-8-2 10:30

电话 扣扣 恩阿寺恩

双面E人 发表于 2009-8-2 10:31

BC仙竟然WS过我````

双面E人 发表于 2009-8-2 10:33

肥E约我睇夜景么?哈!甘快来汕头.偶下星期先翻广州
多啦D梦 发表于 2009-8-2 10:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

甘我等你下星期翻来再约你去睇夜景````

多啦D梦 发表于 2009-8-2 10:33

好累啊!!!唱K后遗症

多啦D梦 发表于 2009-8-2 10:34

好,我等肥E你约我,不见不散

大飞猪 发表于 2009-8-2 10:35

好累啊!!!唱K后遗症
多啦D梦 发表于 2009-8-2 10:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

真好生活

休闲小妖 发表于 2009-8-2 10:36

坐地铁点去啊?
冰山俊男 发表于 2009-8-2 10:29 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif坐到市桥站,然后问人

双面E人 发表于 2009-8-2 10:36

016`````````

大飞猪 发表于 2009-8-2 10:38

坐到市桥站,然后问人
休闲小妖 发表于 2009-8-2 10:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

广州有冇地铁去祈福?仙~

休闲小妖 发表于 2009-8-2 10:39



广州有冇地铁去祈福?仙~
大飞猪 发表于 2009-8-2 10:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif有,坐到汉溪长隆站,D出口出来坐10线三个站到祈福

双面E人 发表于 2009-8-2 10:39

去到长隆站,转10号公交

休闲小妖 发表于 2009-8-2 10:41

肥E,我出发先拉
去行下市桥街先,好耐冇行过了
三点前K-party见哦

大飞猪 发表于 2009-8-2 10:41

你地太好人了~

休闲小妖 发表于 2009-8-2 10:41

猪你要去祈福呀/
页: 1 2 [3] 4 5 6 7
查看完整版本: 今天怎么过