猪你要去祈福呀/
休闲小妖 发表于 2009-8-2 10:41 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系,系我阿姨要去~佢问我,我直接就想到祈福地头小仙~
唱K啊,白痴
HI,BC鸟尾巴``你书中了``下午BC仙同距同学系我噶喇```016
睡觉度日~
BC E,我又去
555...我又要去!!!歌神如我哇
来吧`````,你跟那个BC仙联系
D梦,下次再DATE你````016
3点到不了,俺还是 去不了
好,唯有甘喇!肥E下次记得带我哇
五音不全的路过~
宜家系你地后生人嘅世界啦
宜家系你地后生人嘅世界啦
Kation 发表于 2009-8-2 11:01 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
so sad~
下次唱K预埋我啊
下次唱K预埋我啊
£湮灭鸢尾★ 发表于 2009-8-2 11:02 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
叫埋你室友啦~
星期五五带猪欣去家庭日?
大肥猪你请 啊
大肥猪你请 啊
£湮灭鸢尾★ 发表于 2009-8-2 11:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系AA咩~
AA点色得到我室友啊
你们唱的不是K,唱的是寂寞~