donger623 发表于 2009-8-3 21:36

玩我咩

今晚落班,系17楼落到去,系门口一睇,外面好大雨。。。
捻起公司仲有把伞,就又打lift上去挪
点知,等我落到来。。。
雨停啦。。
玩我咩,玩我咩!!!

极速青春 发表于 2009-8-3 21:37

摆明玩你!

donger623 发表于 2009-8-3 21:38

又比个天玩左一锅

吖yan 发表于 2009-8-3 21:38

点解尼边冇雨落架

顶你个心啊 发表于 2009-8-3 21:39

翻到成半个钟先
落雨
个天对我真好

icelazio 发表于 2009-8-3 21:39

下次出门唔该睇先皇历先

极速青春 发表于 2009-8-3 21:40

我下班回到宿舍,看到阳台的衣服在滴水!那个郁闷啊!

raxxk 发表于 2009-8-3 21:40

你有life搭就最好啦··要你行翻上去时候你就觉得惨啦··

广州小朋友 发表于 2009-8-3 21:41

玩你米玩你,使择日子啊

icelazio 发表于 2009-8-3 21:42

玩你米玩你,使择日子啊

小烁 发表于 2009-8-3 23:32

没下雨啊

sasalin 发表于 2009-8-3 23:34

雨都没下。。
想给天玩一下都没得玩

小烁 发表于 2009-8-3 23:37

雨都没下。。
想给天玩一下都没得玩
sasalin 发表于 2009-8-3 23:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你明天不带伞出去吧。估计应该可以玩得到的。

tyk 发表于 2009-8-3 23:42

玩你冇商量

毛小姐 发表于 2009-8-3 23:46

個天提示你唔使帶遮

icelazio 发表于 2009-8-3 23:49

“大波先来落雨,唔同连个天都唔钟意我”

tyk 发表于 2009-8-3 23:52

16# icelazio 个 天永远都唔中意你噶啦,肥仔板

这个名字已注册 发表于 2009-8-3 23:57

竟然有雨落,真系爽……

炫。 发表于 2009-8-4 09:12

个天玩湿身

可乐仔 发表于 2009-8-4 10:50

5通个天真系 .......
页: [1] 2
查看完整版本: 玩我咩