donger623
发表于 2009-8-3 21:36
玩我咩
今晚落班,系17楼落到去,系门口一睇,外面好大雨。。。
捻起公司仲有把伞,就又打lift上去挪
点知,等我落到来。。。
雨停啦。。
玩我咩,玩我咩!!!
极速青春
发表于 2009-8-3 21:37
摆明玩你!
donger623
发表于 2009-8-3 21:38
又比个天玩左一锅
吖yan
发表于 2009-8-3 21:38
点解尼边冇雨落架
顶你个心啊
发表于 2009-8-3 21:39
翻到成半个钟先
落雨
个天对我真好
icelazio
发表于 2009-8-3 21:39
下次出门唔该睇先皇历先
极速青春
发表于 2009-8-3 21:40
我下班回到宿舍,看到阳台的衣服在滴水!那个郁闷啊!
raxxk
发表于 2009-8-3 21:40
你有life搭就最好啦··要你行翻上去时候你就觉得惨啦··
广州小朋友
发表于 2009-8-3 21:41
玩你米玩你,使择日子啊
icelazio
发表于 2009-8-3 21:42
玩你米玩你,使择日子啊
小烁
发表于 2009-8-3 23:32
没下雨啊
sasalin
发表于 2009-8-3 23:34
雨都没下。。
想给天玩一下都没得玩
小烁
发表于 2009-8-3 23:37
雨都没下。。
想给天玩一下都没得玩
sasalin 发表于 2009-8-3 23:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你明天不带伞出去吧。估计应该可以玩得到的。
tyk
发表于 2009-8-3 23:42
玩你冇商量
毛小姐
发表于 2009-8-3 23:46
個天提示你唔使帶遮
icelazio
发表于 2009-8-3 23:49
“大波先来落雨,唔同连个天都唔钟意我”
tyk
发表于 2009-8-3 23:52
16# icelazio 个 天永远都唔中意你噶啦,肥仔板
这个名字已注册
发表于 2009-8-3 23:57
竟然有雨落,真系爽……
炫。
发表于 2009-8-4 09:12
个天玩湿身
可乐仔
发表于 2009-8-4 10:50
5通个天真系 .......