donger623 发表于 2009-8-4 11:08

天河尼边日日都落雨,仲鬼死甘大。。
大学城就影都无

若女 发表于 2009-8-4 12:25

大学城贼大个太阳

小嘟 发表于 2009-8-4 16:37

“大波先来落雨,唔同连个天都唔钟意我”
icelazio 发表于 2009-8-3 23:49 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

“希望在明天啊吗”——公益广告。。
页: 1 [2]
查看完整版本: 玩我咩