行街
今日下午行街街,去买衫,D衫好便宜吖 ,先一折着,得款式都OK(穿着要求唔高),总有,CONVERSE,361°都打紧折头,可惜冇乜钱 可惜,我都冇乜錢 话说水王最近水得慢了 貌似好久无行街!行街已经是种奢侈! 3# 悠扬的萨克斯
是的,水王老了 没人跟我水 2# 毛小姐
毛小姐你的头像好漂亮,是你么 从不喜欢行街~~ 4# 司机弟弟
下次跟你去行街你积累那么多钱 7# 朗笑天下~
那你喜欢做什么 2# 毛小姐
毛小姐你的头像好漂亮,是你么
紫微星 发表于 2009-8-8 23:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
現在這個就是 8# 紫微星
穷人一个,水王行街就稳水母吧! 鼓励水王。。。 10# 毛小姐
看不清楚 12# 悠扬的萨克斯
THX……………… 似乎我都2个月无买过衫了 ........... 哈哈。 15# 可乐仔
那下次你带我去 15# 可乐仔
那下次你带我去
紫微星 发表于 2009-8-9 00:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我去个D. 惊会吓亲你喔 ...... . .
我不嬲都5.敢着得甘青春既. 何况你又甘青春喔 .. .你话了. 可以点算..? 17# 可乐仔
你比钱,我冇所谓噶
训啦,晚安,累 60蚊买左2件衬衫 ~~- - 17# 可乐仔
你比钱,我冇所谓噶
训啦,晚安,累
紫微星 发表于 2009-8-9 00:17 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好啊. 来深圳 .......... 我地去行东门 ........ 岩晒你地D 后生仔 ...
早抖.
页:
[1]
2