珍珠奶茶~
系咁热既时候有人打包快三秒既珍珠奶茶真系好~~~~ 多谢晒~~~ 有人拎个冻西瓜加个勺子就好了没勺子,嫂子也行 我要大卡司 送过来啦。 晒命 唔该叫佢打包个芒果沙冰过来比我 6# 休闲小妖
你过来我请你~~~ 6# 休闲小妖
你过来我请你~~~
zhudou 发表于 2009-8-10 21:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif唔该叫佢打包过来 我要柠檬汁奶茶。。 有人拎个冻西瓜加个勺子就好了
没勺子,嫂子也行
miming 发表于 2009-8-10 21:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你要阿嫂喂? 9# 休闲小妖
嗰位仁兄已经潜逃 本帖最后由 休闲小妖 于 2009-8-10 22:13 编辑
9# 休闲小妖
嗰位仁兄已经潜逃
zhudou 发表于 2009-8-10 21:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我捉咗佢威协你 我捉咗你威协你
休闲小妖 发表于 2009-8-10 21:47 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
成日搞错! 我要烧仙草. 15# 玲玲
点解咁多人钟意烧仙草?我觉得同凉粉一样味,无乜特别 烧仙草很多其他配料 58度C的胚芽奶茶也好好喝。。 以前钟意饮炭烧奶茶~~~~
后尾睇报纸讲奶茶点点点,就少饮了 大卡司或者冻西瓜都好啊
页:
[1]
2