酸奶座谈会~~~
Q群收到噶,版主唔好删帖哦~酸奶座谈会一
组一8月18日 10:30-13:3025-35岁女性 饮达能碧悠
组二8月18日 14:30-17:3025-35岁女性 饮光明畅优、光明健能AB100、益力多
组三8月19日 10:30-13:3025-40岁女性 饮达能酸奶
组四8月19日14:30-17:30 25-40岁女性 饮光明E+、伊利味浓、香满楼酸奶
所有酸奶係指需要冷藏那种,不是常温保存的。
本科学历,一个礼拜至少喝2次以上
开会时间为3个小时,礼金为80。如果真的开3个小时,礼金是90
有兴趣同时间的请将姓名,年龄,手机,组别发到mandy_01406@163.com 奶……… 我可5可以去?
我好专业噶
扮过大学生,老师 饮到肾结石就知死 3# 为人有D懵
我都想去,估计唔会查身份证挂? 5# zhudou 我去开果间5会,但系距会叫你带 广告 老猪 你只广告佬 6# 为人有D懵
016,去开嗰间?! 8# gdut_stu
016,我系爆料,唔系广告佬……版主唔好扣我分删我帖吖! 封你IPIQID 弊在你连IQ都无,可怜既BCSR~~~ 原来老猪 你无IQ,甘就吾使封IQ啦,差D吾记得 突然谂起D嘢,SR你好可爱吖~~~~~~ 老猪 你都好可爱吖 可爱既SR几时请我食饭? 老猪醒醒啦 17# gdut_stu
孤寒SR 這個座談會簡直為偶而設的 偶天天喝燕塘酸奶
页:
[1]
2