晴晴 发表于 2009-8-13 10:31

大学城建限价房,大家点睇?

金沙洲甘远都甘火爆,大学城就更不用说了实升值的,不如大家集资买距几十套转手赚番些外快

晴晴 发表于 2009-8-13 10:33

貌似话把建幼稚园的地块出来规划的

C-47 发表于 2009-8-13 10:42

现价房唔系D阿猫阿狗想买就买到,系留俾公仆嘅

占士大帝 发表于 2009-8-13 10:45

宜家唔使讲珠江新城,天河北呢D地王,随便越秀区一个新楼盘,主要都系留翻比D公仆啊,党员买的

donger623 发表于 2009-8-13 10:58

大学城开盘啦。。人多,车多。又一个杭州

你当我猪欣呀 发表于 2009-8-13 11:02

限价房5年内不得买卖,5年后买卖都要纳好高的税

灰机机 发表于 2009-8-13 11:03

极度失望,不希望大学城建商品房...

为人有D懵 发表于 2009-8-13 11:07

天啊,掉D银纸落离比我买逸翠湾啦

donger623 发表于 2009-8-13 11:08

跌紧,去拾啦。。


狗屎就有

为人有D懵 发表于 2009-8-13 11:15

9# donger623 滚

冰山俊男 发表于 2009-8-13 11:22

donger623 发表于 2009-8-13 11:27

点限制啊,你有钱就得啦。。。

为人有D懵 发表于 2009-8-13 11:29

11# 冰山俊男 个条件痴线噶,个家庭要无继承屋,人均要低于300几,先可以申请
如果人均低于300几每月,仲边有钱买4K几一方噶屋,政府玩野

占士大帝 发表于 2009-8-13 11:31

13# 为人有D懵
仲有积蓄呢。。。不过呢D都系幌子,大把公仆买做金沙洲的限价房。距地谂住现在便宜就买,5年之后就可以转手

休闲小虾米 发表于 2009-8-13 11:33

13# 为人有D懵
乜5系6K咩?

占士大帝 发表于 2009-8-13 11:33

15# 休闲小虾米
4~6K都有,均价系5K几

你当我猪欣呀 发表于 2009-8-13 11:35

13# 为人有D懵

猪欣你讲呢个叫解困房/经适房。

限价房唔系咁条件的。详情请咨询阳光家园网。

为人有D懵 发表于 2009-8-13 11:37

哦,反正我都无钱买
天啊,掉D钱落离比我买逸翠湾啦

你当我猪欣呀 发表于 2009-8-13 11:40

总有一日,我会赚够钱买越秀山的...

为人有D懵 发表于 2009-8-13 11:40

19# 你当我猪欣呀 而家公园5收钱,你买座山做咩
页: [1] 2 3
查看完整版本: 大学城建限价房,大家点睇?