zhudou
发表于 2009-8-15 18:29
终于可以唞下啦!
好攰好攰……
行街是件力气活,终于行完番,攰S我了~~~~
zhudou
发表于 2009-8-15 18:31
好攰好攰
最爱乒乓球
发表于 2009-8-15 18:31
板凳~~
zhudou
发表于 2009-8-15 18:36
攰S了
伤枫悲秋
发表于 2009-8-15 18:40
真好生活~
zhudou
发表于 2009-8-15 18:50
5# 伤枫悲秋
系陪人行街……结果距乜都买唔到反而全部都系我买
伤枫悲秋
发表于 2009-8-15 19:08
正常现象
最爱乒乓球
发表于 2009-8-15 19:09
最惊行街~~
zhudou
发表于 2009-8-15 19:14
最惊行街~~
最爱乒乓球 发表于 2009-8-15 19:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
行街试衫好玩哇!
老鼠拉龟
发表于 2009-8-15 19:16
行街10分钟就会脚痛的路过
最爱乒乓球
发表于 2009-8-15 19:16
行街试衫好玩哇!
zhudou 发表于 2009-8-15 19:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
很讨厌试衫啊~~
zhudou
发表于 2009-8-15 19:26
某种情况下好钟意试,比如着连衣裙嗰阵
最爱乒乓球
发表于 2009-8-15 19:29
试衫同行街都好麻烦~~
不得不帅
发表于 2009-8-15 19:35
猪兜有艳遇
zhudou
发表于 2009-8-15 20:03
14# 不得不帅
同靚女行哇~
最爱乒乓球
发表于 2009-8-15 20:07
14# 不得不帅
同靚女行哇~
zhudou 发表于 2009-8-15 20:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
donger623
发表于 2009-8-15 20:15
无行街嘅体力!
努力
发表于 2009-8-15 20:16
lz着D新衫上黎show拉
zhudou
发表于 2009-8-15 20:16
见到靚女就两眼发光……
zhudou
发表于 2009-8-15 20:17
18# 努力
不要丢人了