zhudou 发表于 2009-8-15 18:29

终于可以唞下啦!

好攰好攰……
行街是件力气活,终于行完番,攰S我了~~~~

zhudou 发表于 2009-8-15 18:31

好攰好攰

最爱乒乓球 发表于 2009-8-15 18:31

板凳~~

zhudou 发表于 2009-8-15 18:36

攰S了

伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 18:40

真好生活~

zhudou 发表于 2009-8-15 18:50

5# 伤枫悲秋
系陪人行街……结果距乜都买唔到反而全部都系我买

伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 19:08

正常现象

最爱乒乓球 发表于 2009-8-15 19:09

最惊行街~~

zhudou 发表于 2009-8-15 19:14

最惊行街~~
最爱乒乓球 发表于 2009-8-15 19:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
行街试衫好玩哇!

老鼠拉龟 发表于 2009-8-15 19:16

行街10分钟就会脚痛的路过

最爱乒乓球 发表于 2009-8-15 19:16


行街试衫好玩哇!
zhudou 发表于 2009-8-15 19:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
很讨厌试衫啊~~

zhudou 发表于 2009-8-15 19:26

某种情况下好钟意试,比如着连衣裙嗰阵

最爱乒乓球 发表于 2009-8-15 19:29

试衫同行街都好麻烦~~

不得不帅 发表于 2009-8-15 19:35

猪兜有艳遇

zhudou 发表于 2009-8-15 20:03

14# 不得不帅
同靚女行哇~

最爱乒乓球 发表于 2009-8-15 20:07

14# 不得不帅
同靚女行哇~
zhudou 发表于 2009-8-15 20:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

donger623 发表于 2009-8-15 20:15

无行街嘅体力!

努力 发表于 2009-8-15 20:16

lz着D新衫上黎show拉

zhudou 发表于 2009-8-15 20:16

见到靚女就两眼发光……

zhudou 发表于 2009-8-15 20:17

18# 努力
不要丢人了
页: [1] 2 3 4
查看完整版本: 终于可以唞下啦!