猪,你就系~~
发表于 2009-8-19 18:17
我承认我是来卖广告的~~~~~
https://www.gdutbbs.com/viewthread.php?tid=328013&extra= 来来来
bluebread
发表于 2009-8-19 18:21
你唔发帖~差D唔记得左还有男舍女舍的
休闲小虾米
发表于 2009-8-19 18:23
发广告要封IQ的
猪,你就系~~
发表于 2009-8-19 18:26
帮后院卖都封,冤枉啊
司机弟弟
发表于 2009-8-19 18:45
卖广告,要收费!!!
猪,你就系~~
发表于 2009-8-19 19:27
平时D食家呢
朗笑天下~
发表于 2009-8-19 19:33
扣你分啊啦~~~甘明目张胆
miming
发表于 2009-8-19 19:34
加班都来帮衬你了,全部人走光了,偌大的一层楼,就我1个在OT,不许删我帖子哈,我是用心回帖滴
Kation
发表于 2009-8-19 19:36
偶好用心思D
icelazio
发表于 2009-8-19 19:38
广告佬,俾分贿赂我
猪,你就系~~
发表于 2009-8-19 19:38
8# miming 我加左一分比你做OT费
猪,你就系~~
发表于 2009-8-19 19:38
9# Kation 你绝对系捣乱噶
猪,你就系~~
发表于 2009-8-19 19:38
7# 朗笑天下~ 874
Kation
发表于 2009-8-19 19:39
12# 猪,你就系~~
边有啊,偶好用心嘅,都话
猪,你就系~~
发表于 2009-8-19 19:40
14# Kation 甘你煲比我饮啦
Kation
发表于 2009-8-19 19:41
15# 猪,你就系~~
偶煲嘅话要收爱心费
猪,你就系~~
发表于 2009-8-19 19:42
16# Kation 你煲得出,你自己饮过无事先同我讲啦
Kation
发表于 2009-8-19 19:44
16# Kation你煲得出,你自己饮过无事先同我讲啦
猪,你就系~~ 发表于 2009-8-19 19:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
偶5识整年糕
朗笑天下~
发表于 2009-8-19 19:45
来个爆炒猪心
猪,你就系~~
发表于 2009-8-19 19:45
得啦,你自己去撞墙