我吃晚饭过去。只是我遇上一个绝情的女子,做什么都没用。
没用你还过去干嘛,害自己失望
这样我会好过点。只是觉得应该这样做。做了很多,还是不能感动她。这次,算是最后一次。以后就松手了。
男生请到7楼自习室,女生请到二楼夹层自习室。
人妖请到卫生间
lyhiving 发表于 2009-9-23 15:35 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
quote
每一次都是最后一次么。
如果女生决绝,代表真的不爱了。
其实每一次被她伤害,都下决心不再找她,不过很快又忘了。
明知道不爱,还是要去验证的,不过总会有个终点。
其实系我ex.我知道佢一定唔会见我,不过出于道义,虽然已经无法挽救,我都系过去。
lollipop 发表于 2009-9-23 16:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有问题,仲以为你拯救失足少女
人地如果见都唔愿意见你,甘你做咩都会令人反感,就唔好做d无谓野啦
我都无办法啊,发短信又唔理我,佢一句话都唔肯同我讲,无闹我,亦都无安慰我,任我发几多短信,就系无视我,我忍受唔住
收皮啦,黎左广工你仲想追翻距
你地分手,顶系无一齐过?
佢就系咁,一唔开心,咩都唔同你讲,又唔知佢系度念咁乜
分手几个月…不过断断续续…从未真正离开过
算吧啦,估计距有男朋友啦
稳过第二个好过
识佢之前佢就系广工啦…而且,佢都睇唔起好多广工男仔…
识佢之前佢就系广工啦…而且,佢都睇唔起好多广工男仔…
lollipop 发表于 2009-9-23 16:41 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你条仆街讲错也咯,等着被群p吧
我比较长情,让我再挣扎一次
只不过系佢既偏见,其实边间学校都差唔多啦
好啦,去吃饭了,大概一个小时后就到龙洞了,多谢各位
原来二楼没空调。等待着今晚的过去。
成幢图书馆都冇空调噶……