婚宴
本帖最后由 加农豹 于 2009-10-22 00:54 编辑阿妈朋友个女兼我前暗恋对象下个月结婚(新郎唔系我),话请我到时出席婚宴,我怕我去到时会心情复杂~到底去唔去好?
PS:系阿妈个朋友请我阿妈去,但距叫埋我出席……
霖通啦,我决定到时去厄饮厄食了!~ 帮新郎洞房 =..=真戏剧化 去,方正唔会死.... 迟早你都要承受噶.... 前暗恋对象 =..=真戏剧化
司机弟弟 发表于 2009-10-22 00:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
人生本来就咁戏剧化啦 前炮友 帮新郎洞房
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我不喜欢3P~~~~~ 怕新郎当场揍你么 系婚礼上向新娘表白,然后将人地既老婆带走 怕新郎当场揍你么
无法无天 发表于 2009-10-22 00:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不是打架问题,是心情问题 系婚礼上向新娘表白,然后将人地既老婆带走
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你电视剧看多了…… 你电视剧看多了……
加农豹 发表于 2009-10-22 00:30 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
按你既剧情发散滴 我不喜欢3P~~~~~
加农豹 发表于 2009-10-22 00:27 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
将新浪灌醉,然后。。。。 将新浪灌醉,然后。。。。
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁点解唔干脆将距两个灌醉,然后…… 原来已有计划 原来已有计划
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:37 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我只不过是优化你的想法而已~~ 前暗恋对象
呆的别致 发表于 2009-10-22 00:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
说明架下唔中意巨啦,有其他暗恋对象了,O(∩_∩)O哈哈~ 我只不过是优化你的想法而已~~
加农豹 发表于 2009-10-22 00:40 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁姐系对自己无信心,系你个XX对象清醒时征服唔到距 说明架下唔中意巨啦,有其他暗恋对象了,O(∩_∩)O哈哈~
kunshao 发表于 2009-10-22 00:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
话就咁话啫,个心都系有D耿耿于怀啲……
页:
[1]
2