加农豹 发表于 2009-10-22 00:20

婚宴

本帖最后由 加农豹 于 2009-10-22 00:54 编辑

阿妈朋友个女兼我前暗恋对象下个月结婚(新郎唔系我),话请我到时出席婚宴,我怕我去到时会心情复杂~到底去唔去好?
PS:系阿妈个朋友请我阿妈去,但距叫埋我出席……


霖通啦,我决定到时去厄饮厄食了!~

Y—Y 发表于 2009-10-22 00:24

帮新郎洞房

司机弟弟 发表于 2009-10-22 00:25

=..=真戏剧化

kunshao 发表于 2009-10-22 00:25

去,方正唔会死.... 迟早你都要承受噶....

呆的别致 发表于 2009-10-22 00:26

前暗恋对象

加农豹 发表于 2009-10-22 00:26

=..=真戏剧化
司机弟弟 发表于 2009-10-22 00:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
人生本来就咁戏剧化啦

无法无天 发表于 2009-10-22 00:27

前炮友

加农豹 发表于 2009-10-22 00:27

帮新郎洞房
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我不喜欢3P~~~~~

无法无天 发表于 2009-10-22 00:27

怕新郎当场揍你么

Y—Y 发表于 2009-10-22 00:27

系婚礼上向新娘表白,然后将人地既老婆带走

加农豹 发表于 2009-10-22 00:29

怕新郎当场揍你么
无法无天 发表于 2009-10-22 00:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不是打架问题,是心情问题

加农豹 发表于 2009-10-22 00:30

系婚礼上向新娘表白,然后将人地既老婆带走
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

你电视剧看多了……

Y—Y 发表于 2009-10-22 00:31

你电视剧看多了……
加农豹 发表于 2009-10-22 00:30 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
按你既剧情发散滴

Y—Y 发表于 2009-10-22 00:32

我不喜欢3P~~~~~
加农豹 发表于 2009-10-22 00:27 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
将新浪灌醉,然后。。。。

加农豹 发表于 2009-10-22 00:36

将新浪灌醉,然后。。。。
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

咁点解唔干脆将距两个灌醉,然后……

Y—Y 发表于 2009-10-22 00:37

原来已有计划

加农豹 发表于 2009-10-22 00:40

原来已有计划
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:37 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我只不过是优化你的想法而已~~

kunshao 发表于 2009-10-22 00:40

前暗恋对象
呆的别致 发表于 2009-10-22 00:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    说明架下唔中意巨啦,有其他暗恋对象了,O(∩_∩)O哈哈~

Y—Y 发表于 2009-10-22 00:42

我只不过是优化你的想法而已~~
加农豹 发表于 2009-10-22 00:40 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁姐系对自己无信心,系你个XX对象清醒时征服唔到距

加农豹 发表于 2009-10-22 00:42

说明架下唔中意巨啦,有其他暗恋对象了,O(∩_∩)O哈哈~
kunshao 发表于 2009-10-22 00:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

话就咁话啫,个心都系有D耿耿于怀啲……
页: [1] 2
查看完整版本: 婚宴