哇
无聊最寂寞。
生了啊生了吖,排队等加分
太犀利啦,有机会的话,指教下咧?
鬼鬼
其实鬼妹你做呢D来做唛啦
好靓,送比我吧。。。
很好看啊。。。
LZ以后住的房子是不是也是用十字绣绣出来
樓主我愛你吖嫁比我拉你好鬼淑女吖
蛋蛋姐好梗啊
等散分啦
越来越似女人了
换只MJ发嘛,财主要那么多分干嘛
多谢晒咁多位啊。
呢个系纸巾筒来咖,抽纸巾呀。
我本来就系淑女,几时都咁女人啊白痴啊日。
咁本身只系地主呀嘛,下次整好就换MJ既啦
白痴仙,我地唔可以系埋一齐咖,会乱伦咖
鬼妹,我地结婚吧
啧啧 ,唔该 织个充气娃娃俾我
俊男你太靓仔,我衬唔起你
材料好硬既哦,你中意么猪疯。
仲有啊,我要手信
俊男你太靓仔,我衬唔起你
材料好硬既哦,你中意么猪疯。
仲有啊,我要手信 ...
唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无关系啊
系呢个自由,平等,性爱的时代
一切都好话为啊
我同你一齐会自卑