灰机虫 发表于 2009-11-12 14:56

gdut_stu 发表于 2009-11-12 14:58

无聊最寂寞。

若女 发表于 2009-11-12 15:04

生了啊生了吖,排队等加分

单车猎人 发表于 2009-11-12 17:13

太犀利啦,有机会的话,指教下咧?

管家仔 发表于 2009-11-12 17:24

鬼鬼

呆的别致 发表于 2009-11-12 17:27

其实鬼妹你做呢D来做唛啦

heerong 发表于 2009-11-12 17:34

好靓,送比我吧。。。

毛小姐 发表于 2009-11-12 17:35

很好看啊。。。
LZ以后住的房子是不是也是用十字绣绣出来

littleonelittle 发表于 2009-11-12 18:17

樓主我愛你吖嫁比我拉你好鬼淑女吖

顶你条肥肠 发表于 2009-11-12 18:57

蛋蛋姐好梗啊

小烁 发表于 2009-11-12 19:03

等散分啦

星期日 发表于 2009-11-12 19:09

越来越似女人了

Soga 发表于 2009-11-12 19:17

换只MJ发嘛,财主要那么多分干嘛

唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:09

多谢晒咁多位啊。
呢个系纸巾筒来咖,抽纸巾呀。

我本来就系淑女,几时都咁女人啊白痴啊日。

咁本身只系地主呀嘛,下次整好就换MJ既啦

唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:10

白痴仙,我地唔可以系埋一齐咖,会乱伦咖

无法无天 发表于 2009-11-12 21:21

鬼妹,我地结婚吧

小猪feng 发表于 2009-11-12 21:22

啧啧 ,唔该 织个充气娃娃俾我

唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:25

俊男你太靓仔,我衬唔起你

材料好硬既哦,你中意么猪疯。
仲有啊,我要手信

无法无天 发表于 2009-11-12 21:27

俊男你太靓仔,我衬唔起你

材料好硬既哦,你中意么猪疯。
仲有啊,我要手信 ...
唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

无关系啊

系呢个自由,平等,性爱的时代

一切都好话为啊

唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:30

我同你一齐会自卑
页: 1 2 [3] 4
查看完整版本: 哦呵呵呵呵呵呵,我又来发PP啦,唔该重手D加分哦