无法无天 发表于 2009-11-12 21:31

我同你一齐会自卑
唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

唔好自卑啊,要抬头,挺胸,收复。自傲啊~~~

唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:45

胸点挺都唔出,腹点收都收唔晒

顶你个肺啊 发表于 2009-11-12 21:48

.

小猪feng 发表于 2009-11-12 21:50

手信要靠你织出来的娃娃来交换

你可以用点软淑噶料噶嘛

唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:52

东莞牛

软D既企唔稳唔好玩

无法无天 发表于 2009-11-12 22:04

胸点挺都唔出,腹点收都收唔晒
唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    胸,系要揉大的
   

腹是要压细的

俊男很愿意也很乐意帮你
页: 1 2 3 [4]
查看完整版本: 哦呵呵呵呵呵呵,我又来发PP啦,唔该重手D加分哦