我同你一齐会自卑
唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔好自卑啊,要抬头,挺胸,收复。自傲啊~~~
胸点挺都唔出,腹点收都收唔晒
.
手信要靠你织出来的娃娃来交换
你可以用点软淑噶料噶嘛
东莞牛
软D既企唔稳唔好玩
胸点挺都唔出,腹点收都收唔晒
唔知叫乜鬼 发表于 2009-11-12 21:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
胸,系要揉大的
腹是要压细的
俊男很愿意也很乐意帮你