工大后院's Archiver
论坛
›
【二手】工大跳蚤
› 已明盘,出台用咗半年嘅ACER型号ZG8移动定制上网本
dlt
发表于 2010-1-11 21:48
出佐了未?1500全包啦。
7/night
发表于 2010-1-11 22:03
哇 有兴趣玩玩~
小陈同学
发表于 2010-1-12 12:28
挺厚道,帮顶……
页:
1
2
[3]
查看完整版本:
已明盘,出台用咗半年嘅ACER型号ZG8移动定制上网本