已出 谢谢~
本帖最后由 7/night 于 2009-12-19 12:46 编辑5530蓝白全套~(1电1冲1耳机4G卡包装盒票据全部齐全)
靓女自用,保管超好,绝对冇花,屏幕同摄像头都有贴膜!
买果阵1600,悠哉买既机,好似系9月底买既,用佐唔到3个月,依家佢话用唔惯全触屏,想稳部夏普9010玩玩~(可以加钱换机夏普哦)
所以叫我帮出~
部机唔系我手上,所以暂时冇图,听晚补上~!
佢话准备1200出~绝对比买全新既抵,全新既都要起码1500以上!加上女仔细心,保存超好~!!!
TEL:15989277670
QQ:191708896 1200?9010都系黎个价位哦 咁就唔系几清楚 我朋友话最好换夏普D机~
因为如果卖既话9个月唔到亏400! 错佐 系3个月唔到 错佐 系3个月唔到~ 女仔...有钱女... 哥哥仔宜家冇钱,用自己部山寨机算佐 有米女,介绍我识,最近特穷,叫她包养我吧 多谢帮顶~ 上靓女图啦。。。。肯定有人买的。。。。 回复 10# 枫哥哥
哈哈 听晚上图~ 用过9010嘅帮顶~~~ lz哪里的? 回复 13# zhoumi2008
广工~
页:
[1]