原帖由 AAHH! 于 2008-10-4 13:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
本来琳住国庆系胸口带朵大红花约你地出街~~
迎亲队?
原帖由 吖C 于 2008-10-4 13:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
殉情???自殺
让我们把黄泉当作爱河来共渡
我既意思系带埋套套三个人系酒店斗地主阿。。。。
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 13:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我既意思系带埋套套三个人系酒店斗地主阿。。。。
宜家斗罗不如
我想,但我五可以
原帖由 以为晴天 于 2008-10-4 13:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
让我们把黄泉当作爱河来共渡
0........汗
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 13:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我既意思系带埋套套三个人系酒店斗地主阿。。。。
點解三個人
仲叫約會噶?
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 13:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我想,但我五可以
仲未续网费咩
原帖由 吖C 于 2008-10-4 13:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
點解三個人
仲叫約會噶?
你地两个喇
我5做电灯胆
原帖由 吖C 于 2008-10-4 13:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
點解三個人
仲叫約會噶?
早上,我地首先去圣心大教堂,系神既面前见证我地既真爱。。跟住漫步沙面领略异国风情。。然后于沙面享受美味午餐。。饭后江边谈情。。下昼去体一出浪漫既爱情电影。。跟主去锯扒。。晚上再夜游珠江。。。如果剧情需要,可以选择开房。。。呢个安排满意么
原帖由 yytt 于 2008-10-4 13:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
仲未续网费咩
未有得续
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 13:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
早上,我地首先去圣心大教堂,系神既面前见证我地既真爱。。跟住漫步沙面领略异国风情。。然后于沙面享受美味午餐。。饭后江边谈情。。下昼去体一出浪漫既爱情电影。。跟主去锯扒。。晚上再夜游珠江。。。如果剧情 ...
亚C,你就从了巨吧
原帖由 yytt 于 2008-10-4 13:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你地两个喇
我5做电灯胆
电灯胆太艺术化了 都系5好
原帖由 yytt 于 2008-10-4 13:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
迎亲队?
NO NO NO 谁叫花花世界 你琳涉娇艳~~朵花系拿来摆设葛~~
斗地主啊
边个快入来啊
斗地主(世博会推荐游戏) > 普通场十六区 > 普通场80
8号台
密码123456
原帖由 AAHH! 于 2008-10-4 13:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
NO NO NO 谁叫花花世界 你琳涉娇艳~~朵花系拿来摆设葛~~
哦~~~
无得玩 体人打机算数
轻飘飘的飘过~
不小心翻页鸟~
无人苏我噶~~~
且人~~~