原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 13:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
早上,我地首先去圣心大教堂,系神既面前见证我地既真爱。。跟住漫步沙面领略异国风情。。然后于沙面享受美味午餐。。饭后江边谈情。。下昼去体一出浪漫既爱情电影。。跟主去锯扒。。晚上再夜游珠江。。。如果剧情 ...
聽落去五錯噃``````
原帖由 yytt 于 2008-10-4 14:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无人苏我噶~~~
且人~~~
你走去边姐?~~~
原帖由 吖C 于 2008-10-4 14:02 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
聽落去五錯噃``````
是我,我就猪甘脚就去了
原帖由 AAHH! 于 2008-10-4 14:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你走去边姐?~~~
斗地主啊,斗5斗
吃完午餐我地系沙面噶星巴克飲咖啡啊
我想飲`````嘻嘻
原帖由 吖C 于 2008-10-4 14:02 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
聽落去五錯噃``````
哇~~
吖C心动辣
EMMANUEL加快进攻脚步
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 13:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
早上,我地首先去圣心大教堂,系神既面前见证我地既真爱。。跟住漫步沙面领略异国风情。。然后于沙面享受美味午餐。。饭后江边谈情。。下昼去体一出浪漫既爱情电影。。跟主去锯扒。。晚上再夜游珠江。。。如果剧情 ...
不過甘樣起碼洗你三四百蚊噶噃
我會五好意思噶`````````
原帖由 yytt 于 2008-10-4 14:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
斗地主啊,斗5斗
arm装左校园网 连QQ都上5到~~
我印象中沙面附近无星巴克。。。。嘿嘿,乜甘易约架。。。。加埋开房五止400喔。。。
BC虫,你执到喇~~~仲5喇喇声去~~~
原帖由 AAHH! 于 2008-10-4 14:07 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
arm装左校园网 连QQ都上5到~~
q都5得,有乜可能
原帖由 EMMANUEL 于 2008-10-4 14:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我印象中沙面附近无星巴克。。。。嘿嘿,乜甘易约架。。。。加埋开房五止400喔。。。
有咖啡店
不過好似五系星巴克```````
開房?
自己開拉
我晚上十點要反到宿舍噶
師兄說廣工的男生很喜歡一夜情的
看來蟲也是這種人
沙面吃东南亚既野比较多。。。开房先系重头戏。。。[em016]
那你為什么不直接晚上30就好
甘嘛找那么多事情約我出去
被发现了。。。。。
你不怕我從現在開始從心底B4你麼?
铺垫阿麻。。。呵呵。。。
男生都是這樣子的麼?
亚C~~其实小虫讲笑噶~~~
你5使甘认真噶~~~
巨5系果d人噶~~~
信我喇
巨中意讲笑啊