回复 10739楼 EMMANUEL 的帖子
好奶 巨见我系度同你地tq~~~肯定又话我了 匿应该鼓励距一齐上黎TQ 你阿哥見到我地叫你套套就笑死我了 正式匿了你地 跪安喇~~~
我有罪
我净系讲笑~~~我G你地5会介意噶~~~
我爱~~~~~~~~~~你地~~
回复 10748楼 yytt 的帖子
我都愛套套 原帖由 吖C 于 2008-10-4 15:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我恨死阿蟲了
吖C话恨死我。。。岩先体到 感你有乜感覺啊? 无错
我改用台式~~~ BC虫,斟茶认错啊~~~快d啊 我好翻拉
TT
訓佐覺
煮飯仔
跟住煮佐個綠豆湯
心情好佐好多拉 好咗同我去拖手仔啦~ 啱食饱,好饱~ 原帖由 大树天下 于 2008-10-4 19:31 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有无5博爱噶女仔?
系后院博爱嗟~~~
真实噶我都5G几专一 原帖由 kyof8547 于 2008-10-4 19:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好咗同我去拖手仔啦~
你感鐘意拖手仔? 原帖由 吖C 于 2008-10-4 19:31 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我好翻拉
TT
訓佐覺
煮飯仔
跟住煮佐個綠豆湯
心情好佐好多拉
亚C好返拉
甘就好罗,开心d人会靓好多咖~~~
绿豆汤 原帖由 吖C 于 2008-10-4 19:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你感鐘意拖手仔?
如果你中意抱抱都得噶~ 原帖由 kyof8547 于 2008-10-4 19:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
啱食饱,好饱~
等开饭 翻页啊~