dup系咩意思吖
跌吗? 原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
厄你有流星咩 无啊,见到老乡嗟 原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
如果你起身……既话
就咩咯
即系咩
回复 82楼 小虾米 的帖子
:tongue: :time: 我还要描述给别人听,不出来怎么吹啊回复 83楼 凸囧凸 的帖子
你先讲吖……五点几果时你系咪起身睇流星 两眼泪汪汪 原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:56 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你先讲吖……五点几果时你系咪起身睇流星
应该系
回复 87楼 凸囧凸 的帖子
??? 原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif???
老乡见老乡
两眼泪汪汪
回复 88楼 凸囧凸 的帖子
传梦俾我……用超能入我既梦跟住就话我知回复 90楼 凸囧凸 的帖子
唉……有流星点缀下就好咯 好多蚊子吖……蚊子仲5训咩距5冻伽 原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 02:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif好多蚊子吖……蚊子仲5训咩距5冻伽
人地都系稳两餐啫 不等咯……后院个各位仁兄 看到流星天亮后记得冒泡
晚安&早晨无梦 原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
传梦俾我……用超能入我既梦跟住就话我知
OK~!
回复 94楼 凸囧凸 的帖子
记得传梦俾我……我要睇流星:lol: 原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 02:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif不等咯……后院个各位仁兄 看到流星天亮后记得冒泡
晚安&早晨无梦
梦中见 :time: 晚安 冇见到新闻讲~
得网上讲~
未知真相如何...
据闻两日都有~
如果LZ今日睇到~
我听日睇~