凸囧凸 发表于 2008-11-19 01:53

原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
dup系咩意思吖
跌吗?

小虾米 发表于 2008-11-19 01:54

原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
厄你有流星咩 无啊,见到老乡嗟

凸囧凸 发表于 2008-11-19 01:55

原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
如果你起身……既话
就咩咯
即系咩

ふおげさぞ 发表于 2008-11-19 01:55

回复 82楼 小虾米 的帖子

:tongue:

风之剑客 发表于 2008-11-19 01:56

:time: 我还要描述给别人听,不出来怎么吹啊

ふおげさぞ 发表于 2008-11-19 01:56

回复 83楼 凸囧凸 的帖子

你先讲吖……五点几果时你系咪起身睇流星

凸囧凸 发表于 2008-11-19 01:56

两眼泪汪汪

凸囧凸 发表于 2008-11-19 01:56

原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:56 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你先讲吖……五点几果时你系咪起身睇流星
应该系

ふおげさぞ 发表于 2008-11-19 01:57

回复 87楼 凸囧凸 的帖子

???

凸囧凸 发表于 2008-11-19 01:57

原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
???
老乡见老乡
两眼泪汪汪

ふおげさぞ 发表于 2008-11-19 01:58

回复 88楼 凸囧凸 的帖子

传梦俾我……用超能入我既梦跟住就话我知

ふおげさぞ 发表于 2008-11-19 01:58

回复 90楼 凸囧凸 的帖子

唉……有流星点缀下就好咯

ふおげさぞ 发表于 2008-11-19 02:00

好多蚊子吖……蚊子仲5训咩距5冻伽

凸囧凸 发表于 2008-11-19 02:00

原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 02:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好多蚊子吖……蚊子仲5训咩距5冻伽
人地都系稳两餐啫

ふおげさぞ 发表于 2008-11-19 02:00

不等咯……后院个各位仁兄 看到流星天亮后记得冒泡

晚安&早晨无梦

凸囧凸 发表于 2008-11-19 02:01

原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 01:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
传梦俾我……用超能入我既梦跟住就话我知
OK~!

ふおげさぞ 发表于 2008-11-19 02:01

回复 94楼 凸囧凸 的帖子

记得传梦俾我……我要睇流星:lol:

凸囧凸 发表于 2008-11-19 02:02

原帖由 ふおげさぞ 于 2008-11-19 02:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不等咯……后院个各位仁兄 看到流星天亮后记得冒泡

晚安&早晨无梦
梦中见

风之剑客 发表于 2008-11-19 02:03

:time: 晚安

Cola 发表于 2008-11-19 02:13

冇见到新闻讲~
得网上讲~
未知真相如何...
据闻两日都有~
如果LZ今日睇到~
我听日睇~
页: 1 2 3 4 [5] 6
查看完整版本: 话今晚有流星喔……等待中