今晚我做了 某实版 的电灯胆。
话说今晚女生节闭幕式晚会嘛。6点几,傻猪仔 打电话比我。 。。
话距自己个一人系现场,叫我去带距入场喔。。。
重点系,距个暧昧女友 表演完, 落来同我地一齐睇晚会啦。
神啊, 我有罪, 我做了电灯胆。。。
我同学讲既,我系飞利浦, 又平又够光又好用。。。
[ 本帖最后由 阿me 于 2008-11-22 21:15 编辑 ] 曖昧女友,有內 幕 绯闻主角? 绝对 有内 幕 。。 爆D野比大家听,
要走果阵,我话,傻猪仔, 你送靓女翻去啦。
傻猪仔答: 我地唔翻去啦,我地去滚。 原帖由 阿me 于 2008-11-22 21:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
爆D野比大家听,
要走果阵,我话,傻猪仔, 你送靓女翻去啦。
傻猪仔答: 我地唔翻去啦,我地去滚。
哇, 有得滚 ..... :shy: 不是有牛郎陪么?怎么做飞利浦了? 真系咁平? 做电灯泡是我的最爱
回复 10楼 C-47 的帖子
无办法啦,一餐饭就收买我 挪距绯闻女友表演DV。 水区的版主,是不是 改标题!!!你系飞利浦! 用osram照明 额,今晚D节目超级无聊兼冇D新意~!一个字:差~! 怪唔得我今晚经过现场,发现有盏灯特别光。。。。 又""""""平""""""""又够光又好用。。。
这个字是重点 功率大嚒~
平还怎么好用.