就来校庆了,后院有咩表示?
来,发挥下大家的想象力,顶比阿敏睇下:lol:回复 沙发 倪允 的帖子
同意同意 按积分比例派发 :lol: :lol: 200w 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-5 11:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif按积分比例派发 打你 啊啦
回复 6楼 阿me 的帖子
牛嫂斯文D回复 跷跷板 gdut_stu 的帖子
反比么回复 8楼 又一迷途小书童 的帖子
正义的正比例 原帖由 阿me 于 2008-12-5 11:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif打你 啊啦
帮我打埋~ 有分+偶就好满足... 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-5 11:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
按积分比例派发
打你 啊啦 2 赐我一座城堡~:lol: :victory: 按RP指数派发 不敢想了
回复 12楼 小小MJ 的帖子
回水 希望阿敏将小玉嘅FP转晒嚟我呢度 忍受不住了,帮手打埋~ 原帖由 倪允 于 2008-12-5 11:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif每人50W
系后面加多个0最后不过 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-5 11:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
按积分比例派发
你就按万分之一派算喇