littleonelittle 发表于 2009-1-5 19:22

回复 120楼 大飞猪 的帖子

我唔理,反正你要请

大飞猪 发表于 2009-1-5 19:22

回复 121楼 littleonelittle 的帖子

你叫到SR请,我就请~

gdut_stu 发表于 2009-1-5 19:23

两BC在TQ

大飞猪 发表于 2009-1-5 19:24

回复 123楼 gdut_stu 的帖子

我就知你系一旁及住~

littleonelittle 发表于 2009-1-5 19:25

回复 122楼 大飞猪 的帖子

你同小玉翻芳村喇

littleonelittle 发表于 2009-1-5 19:25

原帖由 gdut_stu 于 2009-1-5 19:23 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
两BC在TQ 白痴,未来的分都加晒比你~

大飞猪 发表于 2009-1-5 19:26

回复 125楼 littleonelittle 的帖子

好啦~唔撩你啦~

返去背单词啦

gdut_stu 发表于 2009-1-5 19:26

回复 124楼 大飞猪 的帖子

及乜~~

littleonelittle 发表于 2009-1-5 19:28

回复 128楼 gdut_stu 的帖子

及你件大白痴

gdut_stu 发表于 2009-1-5 19:30

回复 129楼 littleonelittle 的帖子

你件超级大白痴 返去动物园陪猩猩啦

♂华仔♀ 发表于 2009-1-5 19:45

LZ被水淹没了!

ccrozhou88 发表于 2009-1-5 20:11

好多眼睇...........................
页: 1 2 3 4 5 6 [7]
查看完整版本: 初来报到,稳人TQ