爱上...玩 发表于 2009-1-8 17:06

if比粒安眠药只猫食,区会5会训着教噶?

定系会死噶?

爱上...玩 发表于 2009-1-8 17:10

快D答我
我好认真问呢个问题

gdut_stu 发表于 2009-1-8 17:14

会变成狗

漂流瓶 发表于 2009-1-8 17:14

问欣欣,她养猫好有经验,
估计可以,不过建议别过量

艾尔迪斯 发表于 2009-1-8 17:16



根据猫同埋人嘅体积比

再用番系安眠药份量度

等于人吃几多粒安眠药捏?

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-1-8 17:16

会变态

爱上...玩 发表于 2009-1-8 17:16

我希望可以令区训到不省猫事又5会死个种
要几多粒?

蓝色喷流 发表于 2009-1-8 17:17

实践出真知~
楼主试下啦

gdut_stu 发表于 2009-1-8 17:17

回复 7楼 爱上...玩 的帖子

稳只母猫比距就得啦

爱上...玩 发表于 2009-1-8 17:18

原帖由 gdut_stu 于 2009-1-8 17:17 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
稳只母猫比距就得啦
只猫本身就系母滴

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-1-8 17:18

回复 7楼 爱上...玩 的帖子

一粒都有排距昏迷

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-1-8 17:19

回复 10楼 爱上...玩 的帖子

稳烤肉过去就得啦

gdut_stu 发表于 2009-1-8 17:20

回复 10楼 爱上...玩 的帖子

猫都有LES架

爱上...玩 发表于 2009-1-8 17:21

原帖由 漂流瓶 于 2009-1-8 17:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
问欣欣,她养猫好有经验,
估计可以,不过建议别过量
我仲5知欣欣具体系边个ID

爱上...玩 发表于 2009-1-8 17:25

原帖由 寻找位置既纸鸢 于 2009-1-8 17:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
一粒都有排距昏迷
即系5会死啦:lol:


仲有另外一个好重要噶问题
一般药店有无卖安眠药噶:handshake:
可5可以只买一粒噶:handshake:

漂流瓶 发表于 2009-1-8 17:27

原帖由 爱上...玩 于 2009-1-8 17:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

只猫本身就系母滴
介绍烧肉给他,撮合他俩

Tai 发表于 2009-1-8 17:29

呃,最好问医生或者百度下啦,毕竟有较强副作用

爱上...玩 发表于 2009-1-8 17:31

原帖由 漂流瓶 于 2009-1-8 17:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

介绍烧肉给他,撮合他俩
E~好桥啵

顶你只牛啊 发表于 2009-1-8 17:37

喺唔喺你家母猫叫花,吵住你

大蒜 发表于 2009-1-8 17:39

估计训左醒五翻,哦呵呵和……
页: [1] 2 3 4
查看完整版本: if比粒安眠药只猫食,区会5会训着教噶?