回复 15楼 爱上...玩 的帖子
我唔知死唔死得去 一粒鬼卖俾你 只系想抓住区帮区带个虱箍姐但系我屋企无人抓得到区 先半粒,未晕够的话再喂多点
回复 22楼 爱上...玩 的帖子
使唔使甘麻烦阿 如果吃一颗都有问题的话只证明了你的药有问题 我头像系须奈子,呵呵……
总算有人识欣赏了,之前比人话似屁股,真系伤心…… 原帖由 顶你只牛啊 于 2009-1-8 17:45 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
使唔使甘麻烦阿
区系住系工厂个度噶,成日周街跑
只会翻来吃饭,吃完就丿
无人抓地到区
但系区又生虱喔
我一翻区就会被叮到成身都系包
最激气噶系其他人都无感觉,得我会
所以一林到只猫我就5想翻屋企
回复 22楼 爱上...玩 的帖子
我想知 抓唔到你点喂药抓到佐又点需要喂药回复 27楼 爱上...玩 的帖子
:smile: 我笑左 :smile: 掷距落水浸死D"摔"
回复 27楼 爱上...玩 的帖子
同猫训咯,培养抗体回复 27楼 爱上...玩 的帖子
哦...原来LZ住厂我返到去都系住厂 原帖由 寻找位置既纸鸢 于 2009-1-8 17:50 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我想知 抓唔到你点喂药抓到佐又点需要喂药
我想请区吃“药捞饭”
等区晕左噶时候就可以 戴虱箍
吃饭区好积极,5使抓就会自动出现
回复 32楼 寻找位置既纸鸢 的帖子
哇,厂长千金公子 原帖由 爱上...玩 于 2009-1-8 17:53 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif我想请区吃“药捞饭”
等区晕左噶时候就可以 戴虱箍
落药...
药未起作用距跑佐 甘 原帖由 寻找位置既纸鸢 于 2009-1-8 17:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
哦...原来LZ住厂我返到去都系住厂
错,我只会区个度吃饭:smile:
但系已经比左只猫好大噶作案时间
回复 34楼 gdut_stu 的帖子
我好穷自己唔想做野住 穷到要问屋企同朋友借钱...唔想用时间系游戏度赚钱 原帖由 顶你个肺啊 于 2009-1-8 17:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:smile: 掷距落水
浸死D"摔"
区死左D摔都未死
况且我抓5到区,点掟区落水 原帖由 爱上...玩 于 2009-1-8 17:56 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
错,我只会区个度吃饭:smile:
但系已经比左只猫好大噶作案时间
开始既时候睇唔明..原来系 去=区...
原帖由 寻找位置既纸鸢 于 2009-1-8 17:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
落药...
药未起作用距跑佐 甘
死啦,无林到呢个问题添
点解甘烦噶,比10粒区吃灭左区算啦
我比区折磨左几年啦
次次都系因为区暑假提前成个月就翻学校