开始既时候睇唔明..原来系 去=区...
写错姐~ 拿枪指着它,叫它别动,举高双手,然后你再帮它 原帖由 爱上...玩 于 2009-1-8 18:02 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
死啦,无林到呢个问题添
点解甘烦噶,比10粒区吃灭左区算啦
我比区折磨左几年啦
次次都系因为区暑假提前成个月就翻学校
唔好虐畜
唔细噶啦 原帖由 寻找位置既纸鸢 于 2009-1-8 18:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔好虐畜
唔细噶啦
系区虐我
你5明白个种被叮到周身都系包,半夜都要起身搽药膏止痒噶心情
仲会留疤痕添,好抵死
仲5知有无病菌
回复 44楼 爱上...玩 的帖子
其实一早就要霖办法噶啦逃避是解决不了问题的 就系5知点算好又5忍心伤害区
但区又好5合作
你地帮我林下桥啦
虐猫是不好的 它会训好耐的...以前我刚罗只猫回来的时候它总是叫个不停~~
吵得我不能休息...试过比左三分之一粒安眠药它吃...训左日几...
吓得我以为它死了!!!!还好它的体温一直话我知它是训着左~!
回复 48楼 丫ubi 的帖子
不会饿死?:kiss:回复 49楼 轻水惜寒 的帖子
你不喂它两天它也不会死的! 虐待动物啊 原帖由 丫ubi 于 2009-1-8 18:46 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif它会训好耐的...以前我刚罗只猫回来的时候它总是叫个不停~~
吵得我不能休息...试过比左三分之一粒安眠药它吃...训左日几...
吓得我以为它死了!!!!还好它的体温一直话我知它是训着左~!
有实践经验就好办事啦
我决定比区吃半粒 :lol:
吃左大约几耐见效?:smile: 你弄晕它干嘛? 原帖由 Ktion 于 2009-1-8 20:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你弄晕它干嘛?
顶你个回帖5睇贴
加分安慰
回复 54楼 爱上...玩 的帖子
:shy:卜晕距啦回复 54楼 爱上...玩 的帖子
你给它吃安眠药不是想弄晕它吗?回复 55楼 顶你个肺啊 的帖子
我瞄5准回复 56楼 Ktion 的帖子
你睇第2页就知点解区需要晕回复 58楼 爱上...玩 的帖子
哦,偶只睇佐主题 原帖由 Ktion 于 2009-1-8 20:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif哦,偶只睇佐主题
加分安慰:lol: :lol: :lol: