爱上...玩 发表于 2009-1-8 18:03

原帖由 寻找位置既纸鸢 于 2009-1-8 17:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


开始既时候睇唔明..原来系 去=区...


写错姐~

漂流瓶 发表于 2009-1-8 18:15

拿枪指着它,叫它别动,举高双手,然后你再帮它

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-1-8 18:27

原帖由 爱上...玩 于 2009-1-8 18:02 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

死啦,无林到呢个问题添
点解甘烦噶,比10粒区吃灭左区算啦
我比区折磨左几年啦
次次都系因为区暑假提前成个月就翻学校


唔好虐畜

唔细噶啦

爱上...玩 发表于 2009-1-8 18:34

原帖由 寻找位置既纸鸢 于 2009-1-8 18:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif



唔好虐畜

唔细噶啦
系区虐我
你5明白个种被叮到周身都系包,半夜都要起身搽药膏止痒噶心情
仲会留疤痕添,好抵死

仲5知有无病菌

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-1-8 18:39

回复 44楼 爱上...玩 的帖子

其实一早就要霖办法噶啦逃避是解决不了问题的

爱上...玩 发表于 2009-1-8 18:43

就系5知点算好
又5忍心伤害区
但区又好5合作

你地帮我林下桥啦

五山的阿kane 发表于 2009-1-8 18:44


虐猫是不好的

丫ubi 发表于 2009-1-8 18:46

它会训好耐的...以前我刚罗只猫回来的时候它总是叫个不停~~

吵得我不能休息...试过比左三分之一粒安眠药它吃...训左日几...

吓得我以为它死了!!!!还好它的体温一直话我知它是训着左~!

轻水惜寒 发表于 2009-1-8 18:50

回复 48楼 丫ubi 的帖子

不会饿死?:kiss:

丫ubi 发表于 2009-1-8 19:26

回复 49楼 轻水惜寒 的帖子

你不喂它两天它也不会死的!

傻猪0m0 发表于 2009-1-8 19:29

虐待动物啊

爱上...玩 发表于 2009-1-8 19:37

原帖由 丫ubi 于 2009-1-8 18:46 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
它会训好耐的...以前我刚罗只猫回来的时候它总是叫个不停~~

吵得我不能休息...试过比左三分之一粒安眠药它吃...训左日几...

吓得我以为它死了!!!!还好它的体温一直话我知它是训着左~!
有实践经验就好办事啦
我决定比区吃半粒 :lol:
吃左大约几耐见效?:smile:

Ktion 发表于 2009-1-8 20:11

你弄晕它干嘛?

爱上...玩 发表于 2009-1-8 20:13

原帖由 Ktion 于 2009-1-8 20:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你弄晕它干嘛?
顶你个回帖5睇贴
加分安慰

顶你个肺啊 发表于 2009-1-8 20:14

回复 54楼 爱上...玩 的帖子

:shy:卜晕距啦

Ktion 发表于 2009-1-8 20:16

回复 54楼 爱上...玩 的帖子

你给它吃安眠药不是想弄晕它吗?

爱上...玩 发表于 2009-1-8 20:17

回复 55楼 顶你个肺啊 的帖子

我瞄5准

爱上...玩 发表于 2009-1-8 20:18

回复 56楼 Ktion 的帖子

你睇第2页就知点解区需要晕

Ktion 发表于 2009-1-8 20:19

回复 58楼 爱上...玩 的帖子

哦,偶只睇佐主题

爱上...玩 发表于 2009-1-8 20:20

原帖由 Ktion 于 2009-1-8 20:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
哦,偶只睇佐主题
加分安慰:lol: :lol: :lol:
页: 1 2 [3] 4
查看完整版本: if比粒安眠药只猫食,区会5会训着教噶?