休闲小妖 发表于 2009-1-12 21:00

终于有饭食喇~饿死了~

煮左成晚,终于有得食~
终于煮熟左~~~

jean1 发表于 2009-1-12 21:01

:victory: 猩猩宿舍

大飞猪 发表于 2009-1-12 21:01


肥仙识煮送。。。猩猩饿唔死

顶你条肥肠 发表于 2009-1-12 21:01

乜来家?

休闲小妖 发表于 2009-1-12 21:02

原帖由 jean1 于 2009-1-12 21:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:victory: 猩猩宿舍 你痴线,我自己宿舍

伤枫悲秋 发表于 2009-1-12 21:03

回复 板凳 大飞猪 的帖子

猩猩会话,我宁愿自己煮

jean1 发表于 2009-1-12 21:03

:mad: 看到都知道不好吃了

大飞猪 发表于 2009-1-12 21:03

哦,猩猩系你宿舍

休闲小妖 发表于 2009-1-12 21:03

原帖由 顶你条肥肠 于 2009-1-12 21:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
乜来家? 瘦肉+青豆+榨菜
再加一只蛋,所以有少少黄

sexyseven 发表于 2009-1-12 21:04

快D讲下食物噶味道啦。。。。。

大飞猪 发表于 2009-1-12 21:04

回复 6楼 伤枫悲秋 的帖子

原来猩猩唔食熟食~~

双子座 发表于 2009-1-12 21:04

很担心~~~

bluebread 发表于 2009-1-12 21:04

黄禽禽

休闲小妖 发表于 2009-1-12 21:04

原帖由 jean1 于 2009-1-12 21:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:mad: 看到都知道不好吃了 可能我饿,我觉得好好味~

休闲小妖 发表于 2009-1-12 21:06

原帖由 sexyseven 于 2009-1-12 21:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
快D讲下食物噶味道啦。。。。。 一个字:

sexyseven 发表于 2009-1-12 21:06

饥饿??唔系更加刺激味觉噶咩??

休闲小妖 发表于 2009-1-12 21:07

原帖由 MJ名字不能太长 于 2009-1-12 21:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
楼主味道如何 舍友话好好味:biggrin:

大飞猪 发表于 2009-1-12 21:07

原帖由 休闲小妖 于 2009-1-12 21:06 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
一个字:

你肯定今朝冇食也,中午也冇食

休闲小妖 发表于 2009-1-12 21:08

原帖由 bluebread 于 2009-1-12 21:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
黄禽禽 原因是这样的,本来有一只蛋,直接打在上面,想蒸的~
点知,整出来时,瘦肉无熟,于是全部搅混,再煮过,所以到最后,黄色:biggrin:

jean1 发表于 2009-1-12 21:09

回复 22楼 休闲小妖 的帖子

:funk:
页: [1] 2 3 4 5 6
查看完整版本: 终于有饭食喇~饿死了~