回复 62楼 gdut_stu 的帖子
你咪系度抵毁后院喇回复 63楼 注定成仙 的帖子
你可以用真人黑白版啦。。。就冇甘高调啦 煮既系乜东东回复 65楼 大飞猪 的帖子
真人唔高调过卡通咩,猪回复 64楼 注定成仙 的帖子
你在残害后院回复 66楼 管家仔 的帖子
我的晚餐:smile:回复 68楼 gdut_stu 的帖子
你在毒害后院回复 67楼 注定成仙 的帖子
你唔话,系真人,边个知啊。。我地都冇见过你张相回复 69楼 注定成仙 的帖子
能吃否回复 71楼 大飞猪 的帖子
系你先唔会睇得出系真人遮,你估后院个个好似你甘猪 原帖由 大飞猪 于 2009-1-12 21:46 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif你唔话,系真人,边个知啊。。我地都冇见过你张相
佢qq空间有...依然记得小妖既吉他女PP
回复 72楼 管家仔 的帖子
食完,暂时无事:smile:回复 75楼 注定成仙 的帖子
过埋今晚先知 呵呵回复 73楼 注定成仙 的帖子
其实我唔肥噶回复 77楼 大笨狼 的帖子
我好似无话你肥:time: :smile:回复 78楼 注定成仙 的帖子
回复 78楼 注定成仙 的帖子
下次拿分养大飞猪啦。。狼唔晒噶,佢食稳食噶回复 79楼 大笨狼 的帖子
我只系话你猪,无话你肥猪系形容一个人蠢的~ 闪人,冲凉~~
如果你冇猩猩,人地仲以为我地系度Tq 还没有回家?