非常囧的問題。。。
如圖示:A:你覺得我嗲唔嗲
B:覺非常嗲
好暸。。。。
妳地可以發表言論了。。。。。
LZ上语音来听下 28A,A 哇~~原来楼主就系传说中的28啊 沖凉,明天繼續奮鬥,奮鬥多一個星期就放假了 妳地記得提我聽日要打1000號去查詢登記咗我的網綫未~
要儘快搞到條網綫佢
回复 6楼 (-.-)游謉 的帖子
不要这么嗲~!!~ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA再嗲多D好啊! 原帖由 大飞猪 于 2009-1-18 22:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不要这么嗲~!!~ 囧nz。。繼續發揮妳地豐富的想像力
回复 10楼 (-.-)游謉 的帖子
原来你系手机上网` 原帖由 浅水潜水 于 2009-1-18 22:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
再嗲多D好啊!
坏孩子! 原帖由 大飞猪 于 2009-1-18 22:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
原来你系手机上网`
唔係,係我屋企而傢有兩台電腦,我唔想共用,在另外整多個ADSL咋嘛 5系10000咩?LZ无升CUP 用路由就可以了啊~~不要拉两条线 原帖由 大飞猪 于 2009-1-18 22:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
用路由就可以了啊~~不要拉两条线
都說了不想共享 原帖由 休闲小虾米 于 2009-1-18 22:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
5系10000咩?LZ无升CUP
10000號以前係1000號嘎! 甘快有2台机噶啦。。有米