(-.-)游謉 发表于 2009-1-19 18:32

原帖由 漂流瓶 于 2009-1-19 18:31 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

LZ,新买的液晶借来跪一跪
我好肚饿,借5000黎医肚,我就借显示器俾你

(-.-)游謉 发表于 2009-1-19 18:33

原帖由 小愚儿 于 2009-1-19 18:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

你死喇,反下D屎屁油至少都775针的,吉死你:mad:
其实系咩意思?

小愚儿 发表于 2009-1-19 18:33

原帖由 (-.-)游謉 于 2009-1-19 18:31 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

啧啧啧,收埋收埋成堆女仔,都唔约人地,你真系浪费啊:lol:
木有哇,百九几年无date过:mad:

(-.-)游謉 发表于 2009-1-19 18:34

原帖由 jean1 于 2009-1-19 18:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


無針的,肥ME牌
肥ME牌果D唔系针,系刺+针,牛佬专业跪的主板:smile:

小愚儿 发表于 2009-1-19 18:34

回复 102楼 (-.-)游謉 的帖子

打错个字,"反下"应该系"家下":mad:

(-.-)游謉 发表于 2009-1-19 18:34

原帖由 小愚儿 于 2009-1-19 18:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

木有哇,百九几年无date过:mad:
你唔date就送俾我date,好伐

(-.-)游謉 发表于 2009-1-19 18:35

原帖由 小愚儿 于 2009-1-19 18:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
打错个字,"反下"应该系"家下":mad:
肥ME牌系8888针嘎

漂流瓶 发表于 2009-1-19 18:35

原帖由 (-.-)游謉 于 2009-1-19 18:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我好肚饿,借5000黎医肚,我就借显示器俾你
你吃左**啊,狂点头

(-.-)游謉 发表于 2009-1-19 18:36

原帖由 漂流瓶 于 2009-1-19 18:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

你吃左**啊,狂点头 我归家啦,丿

jean1 发表于 2009-1-19 18:36




夠鍾煮飯,頭先去買左半只油雞,20蚊豬肉同兩斤菜心

小愚儿 发表于 2009-1-19 18:37

原帖由 (-.-)游謉 于 2009-1-19 18:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

你唔date就送俾我date,好伐
无女仔俾我date,好Q惨:mad:

五山的阿kane 发表于 2009-1-19 19:30


28A
你好像不是很嗲啊
觉得你虽然瘦
但是几MAN

ccrozhou88 发表于 2009-1-19 19:41

我做唔来的一件事
嗲。。。。。。。。。。

hzlzone 发表于 2009-1-19 20:00

:time: 嗲对女生来说很讲技术含量的,
嗲不好会让人恶心的哇。。。。

chriszhu 发表于 2009-1-19 20:09

AA CUP~~~

小吻 发表于 2009-1-19 22:07

姐姐等我来做你老师啦~~~`

这个名字已注册 发表于 2009-1-19 22:14

纯粹路过赚下分……

休闲小虾米 发表于 2009-1-19 22:39

邪恶的LZ好MAN。

双子座 发表于 2009-1-20 09:20

ya 咩 嗲~~~

休闲小虾米 发表于 2009-1-20 10:44

拖鞋邪恶了
页: 1 2 3 4 5 [6] 7
查看完整版本: 非常囧的問題。。。