(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 22:10

非常囧的問題。。。

如圖示:

A:你覺得我嗲唔嗲
B:覺非常嗲

好暸。。。。

妳地可以發表言論了。。。。。

大飞猪 发表于 2009-1-18 22:12

LZ上语音来听下

倪允 发表于 2009-1-18 22:13

gdut_stu 发表于 2009-1-18 22:14

28A,A

大飞猪 发表于 2009-1-18 22:14

哇~~原来楼主就系传说中的28啊

(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 22:14

沖凉,明天繼續奮鬥,奮鬥多一個星期就放假了

(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 22:15

妳地記得提我聽日要打1000號去查詢登記咗我的網綫未~
要儘快搞到條網綫佢

大飞猪 发表于 2009-1-18 22:15

回复 6楼 (-.-)游謉 的帖子

不要这么嗲~!!~

浅水潜水 发表于 2009-1-18 22:15

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
再嗲多D好啊!

(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 22:16

原帖由 大飞猪 于 2009-1-18 22:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不要这么嗲~!!~ 囧nz。。繼續發揮妳地豐富的想像力

大飞猪 发表于 2009-1-18 22:16

回复 10楼 (-.-)游謉 的帖子

原来你系手机上网`

(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 22:16

原帖由 浅水潜水 于 2009-1-18 22:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
再嗲多D好啊!
坏孩子!

(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 22:17

原帖由 大飞猪 于 2009-1-18 22:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
原来你系手机上网`
唔係,係我屋企而傢有兩台電腦,我唔想共用,在另外整多個ADSL咋嘛

休闲小虾米 发表于 2009-1-18 22:18

5系10000咩?LZ无升CUP

大飞猪 发表于 2009-1-18 22:18

用路由就可以了啊~~不要拉两条线

(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 22:19

原帖由 大飞猪 于 2009-1-18 22:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
用路由就可以了啊~~不要拉两条线
都說了不想共享

(-.-)游謉 发表于 2009-1-18 22:19

原帖由 休闲小虾米 于 2009-1-18 22:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
5系10000咩?LZ无升CUP
10000號以前係1000號嘎!

浅水潜水 发表于 2009-1-18 22:20

甘快有2台机噶啦。。有米

大飞猪 发表于 2009-1-18 22:20

回复 16楼 (-.-)游謉 的帖子

伤枫悲秋 发表于 2009-1-18 22:21

LZ5 口爹我
页: [1] 2 3 4 5 6 7
查看完整版本: 非常囧的問題。。。