双子座 发表于 2009-1-20 12:03

原帖由 樱桃小蝎子 于 2009-1-20 11:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
楼主给我加分
已经散完鸟

樱桃小蝎子 发表于 2009-1-20 12:08

回复 41楼 双子座 的帖子

甘就欠住先

Ktion 发表于 2009-1-20 12:09

原帖由 jean1 于 2009-1-20 12:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:victory: 你有證據麼?
小仙知你WS嘅,5使证据

漂流瓶 发表于 2009-1-20 12:14

每天8点小仙定时闹钟

注定成仙 发表于 2009-1-20 12:16

荷只我一個知他ws

双子座 发表于 2009-1-20 12:17

原帖由 樱桃小蝎子 于 2009-1-20 12:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘就欠住先
今晚加俾你,准备翻屋企

双子座 发表于 2009-1-20 12:18

回复 44楼 漂流瓶 的帖子

最弊系佢嘈醒人然后自己再训

注定成仙 发表于 2009-1-20 12:25

小仙知你WS嘅,5使证据

何只我一個知他ws…全後院都知的喇

jean1 发表于 2009-1-20 12:27

回复 48楼 注定成仙 的帖子

:lol: 全後院都知小仙WS

注定成仙 发表于 2009-1-20 12:30


最弊系佢嘈醒人然后自己再训
五係個個都可以比我吵醒的

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:30

肥仙,你屋企人知你有猩猩未?

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:31

寻晚1点几,被一个陌生的电话吵醒~~

樱桃小蝎子 发表于 2009-1-20 12:32

回复 46楼 双子座 的帖子

慢行。路上注意安全

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:32

回复 53楼 樱桃小蝎子 的帖子

你以前个头像QD~

Ktion 发表于 2009-1-20 12:33

飞猪被小仙吵醒?

樱桃小蝎子 发表于 2009-1-20 12:34

回复 54楼 大飞猪 的帖子

紫色嗰个?

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:34

回复 55楼 Ktion 的帖子

唔知边个~~系女声~~

问佢稳边个,佢话咩也英杰~

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:35

回复 56楼 樱桃小蝎子 的帖子

系啊~~只眼识发光个~

注定成仙 发表于 2009-1-20 12:35


:lol: 全後院都知小仙WS
琴晚半夜醒來收到你第一條短信…第二條早上先收到

Ktion 发表于 2009-1-20 12:35

回复 57楼 大飞猪 的帖子

甘岩嘅,英杰系偶个名
页: 1 2 [3] 4 5 6
查看完整版本: 小仙入~~~