Ktion 发表于 2009-1-20 12:36

回复 54楼 大飞猪 的帖子

偶觉得签名好D

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:37

回复 61楼 Ktion 的帖子

你话部相机?

注定成仙 发表于 2009-1-20 12:37


肥仙,你屋企人知你有猩猩未?
關你咩事

Ktion 发表于 2009-1-20 12:38

回复 62楼 大飞猪 的帖子

5系啊,系以前嘅签名

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:39

回复 63楼 注定成仙 的帖子

想知,以后我妹会唔会满住我~

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:41

回复 64楼 Ktion 的帖子

哦~~~大比~~~

Ktion 发表于 2009-1-20 12:41

回复 66楼 大飞猪 的帖子

低调低调

樱桃小蝎子 发表于 2009-1-20 12:42

原帖由 大飞猪 于 2009-1-20 12:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系啊~~只眼识发光个~

貌似紫色嗰个对眼唔识发光噶喔

jean1 发表于 2009-1-20 12:42

原帖由 注定成仙 于 2009-1-20 12:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

琴晚半夜醒來收到你第一條短信…第二條早上先收到

:shy: 有無吵醒左你哇?

樱桃小蝎子 发表于 2009-1-20 12:42

BC星期五BC大飞猪

jean1 发表于 2009-1-20 12:43

:shy:大比

注定成仙 发表于 2009-1-20 12:45


:shy: 有無吵醒左你哇?
好明顯無喇

jean1 发表于 2009-1-20 12:46

回复 72楼 注定成仙 的帖子

:shy: 真失敗。今晚收電話啦:smile:

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:48

回复 68楼 樱桃小蝎子 的帖子

个头发好卷的~~

注定成仙 发表于 2009-1-20 12:49


想知,以后我妹会唔会满住我~
我細佬阿哥都知…隔離屋都知…就我吖爸吖媽五知

jean1 发表于 2009-1-20 12:50

回复 75楼 注定成仙 的帖子

:shy: 你細佬阿哥一定醒目過你好多

樱桃小蝎子 发表于 2009-1-20 12:50

回复 74楼 大飞猪 的帖子

唔G你讲边个

大飞猪 发表于 2009-1-20 12:50

回复 75楼 注定成仙 的帖子

系你老豆老母扮唔知~~~

你还是这么天真啊~~~

注定成仙 发表于 2009-1-20 13:55


:shy: 你細佬阿哥一定醒目過你好多
我比他們乖多了

注定成仙 发表于 2009-1-20 13:58

你还是这么天真啊
~~~
你妹不會早戀的你放心喇
页: 1 2 3 [4] 5 6
查看完整版本: 小仙入~~~