回复 54楼 大飞猪 的帖子
偶觉得签名好D回复 61楼 Ktion 的帖子
你话部相机?肥仙,你屋企人知你有猩猩未?
關你咩事
回复 62楼 大飞猪 的帖子
5系啊,系以前嘅签名回复 63楼 注定成仙 的帖子
想知,以后我妹会唔会满住我~回复 64楼 Ktion 的帖子
哦~~~大比~~~回复 66楼 大飞猪 的帖子
低调低调 原帖由 大飞猪 于 2009-1-20 12:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif系啊~~只眼识发光个~
貌似紫色嗰个对眼唔识发光噶喔 原帖由 注定成仙 于 2009-1-20 12:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
琴晚半夜醒來收到你第一條短信…第二條早上先收到
:shy: 有無吵醒左你哇? BC星期五BC大飞猪 :shy:大比
:shy: 有無吵醒左你哇?
好明顯無喇
回复 72楼 注定成仙 的帖子
:shy: 真失敗。今晚收電話啦:smile:回复 68楼 樱桃小蝎子 的帖子
个头发好卷的~~想知,以后我妹会唔会满住我~
我細佬阿哥都知…隔離屋都知…就我吖爸吖媽五知
回复 75楼 注定成仙 的帖子
:shy: 你細佬阿哥一定醒目過你好多回复 74楼 大飞猪 的帖子
唔G你讲边个回复 75楼 注定成仙 的帖子
系你老豆老母扮唔知~~~你还是这么天真啊~~~
:shy: 你細佬阿哥一定醒目過你好多
我比他們乖多了 你还是这么天真啊
~~~
你妹不會早戀的你放心喇