littleonelittle
发表于 2009-2-9 00:03
回复 40楼 miming 的帖子
猩猩真幸福,这点我做到了
yangnuo77
发表于 2009-2-9 00:04
我喜欢女强人,
Tai
发表于 2009-2-9 09:18
高贵大方
C-47
发表于 2009-2-9 10:50
我要像松岛枫那样的
山顶扫黄组
发表于 2009-2-9 10:52
最好能群P
欢欢猪
发表于 2009-2-9 11:53
只要是女生都喜欢~~~
么么黑
发表于 2009-2-9 11:54
头蚊子叮
发表于 2009-2-9 14:30
你以为你还有得挑么?
yangnuo77
发表于 2009-2-9 15:01
我喜欢女强人,,可是没有
工大牛奶糖
发表于 2009-2-9 17:07
三样都有既就好啦!
工大牛奶糖
发表于 2009-2-9 17:08
或者25岁一下既男人会中意聪明可爱
成熟一D既男人会中意高贵大方
想娶个贤良淑德既老婆
寻找位置既纸鸢
发表于 2009-2-9 17:28
根据自己的实际情况去选择
ccrozhou88
发表于 2009-2-9 17:32
实话实说....
女仔的性格一般比较复杂的!!!
好少规定话真正属于边类型....
星期日
发表于 2009-2-9 17:50
拣老婆噶话,就拣第三个,如果系拣女朋友噶,就拣第二个。 :shy:
bluebread
发表于 2009-2-9 18:28
回复 54楼 星期日 的帖子
:shy: 话比你条女知
大飞猪
发表于 2009-2-9 18:38
LZ不如发下男版
睇下咩也男生比较受MM欢迎
limite
发表于 2009-2-9 19:13
原帖由 jean1 于 2009-2-8 23:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
一二做女朋友,三做老婆
你条粉肠得一想二
星期日
发表于 2009-2-9 19:16
回复 55楼 bluebread 的帖子
伤心忘情水
发表于 2009-2-9 21:27
我是2&3既混合版
9237lpm
发表于 2009-2-9 21:33