不用怕
人家二十多年来一直都孤单着,不都照样过 原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-13 23:33 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
熬夜叫James啊?
我表错情... valentine's day?what the hell is it?:time: :huffy: 才第二个 8年才第二个~~~ 今年第一个情人节快乐信息系
JAMES师兄发既,多谢~~ ..21年第一个不是..
回复 28楼 ≮华★仔≯ 的帖子
相当串!回复 29楼 占士大帝 的帖子
师兄唔好理华仔嗟回复 27楼 工大牛奶糖 的帖子
:handshake: :handshake: 情人节快乐回复 31楼 不再熬夜 的帖子
多谢熬夜 :kiss: :kiss: D梦情人节快乐 原帖由 占士大帝 于 2009-2-14 00:22 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif相当串!
james..镇定......你甘靓仔....又甘nice..肯定会遇到一个岩你心水既女仔既..
回复 30楼 工大牛奶糖 的帖子
华仔识你噶?回复 34楼 ≮华★仔≯ 的帖子
华仔你几时见过我..... 多谢熬夜回复 35楼 占士大帝 的帖子
唔知啊,应该唔识,不过系后院成日见到距 原帖由 占士大帝 于 2009-2-14 00:29 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif华仔你几时见过我.....
我有可靠消息得知你靓仔...
至于人nice..系我朋友既感觉 原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-14 00:29 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔知啊,应该唔识,不过系后院成日见到距
曾经系路上遇见你n次...但依然冇选择同你say hello