不再熬夜 发表于 2009-2-13 23:37

:kiss: :kiss: 我要换衫

yangnuo77 发表于 2009-2-13 23:41

七年来第二个孤单的情人节,,,

不用怕

人家二十多年来一直都孤单着,不都照样过

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-13 23:54

原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-13 23:33 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
熬夜叫James啊?
我表错情...

humor 发表于 2009-2-13 23:56

valentine's day?what the hell is it?:time:

"遺失de美好】 发表于 2009-2-14 00:03

:huffy: 才第二个

小YT@小YT 发表于 2009-2-14 00:05

8年才第二个~~~

工大牛奶糖 发表于 2009-2-14 00:17

今年第一个情人节快乐信息系
JAMES师兄发既,多谢~~

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 00:19

..21年第一个不是..

占士大帝 发表于 2009-2-14 00:22

回复 28楼 ≮华★仔≯ 的帖子

相当串!

工大牛奶糖 发表于 2009-2-14 00:23

回复 29楼 占士大帝 的帖子

师兄唔好理华仔嗟

不再熬夜 发表于 2009-2-14 00:24

回复 27楼 工大牛奶糖 的帖子

:handshake: :handshake: 情人节快乐

工大牛奶糖 发表于 2009-2-14 00:24

回复 31楼 不再熬夜 的帖子

多谢熬夜

不再熬夜 发表于 2009-2-14 00:25

:kiss: :kiss: D梦情人节快乐

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 00:27

原帖由 占士大帝 于 2009-2-14 00:22 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
相当串!
james..镇定......你甘靓仔....又甘nice..肯定会遇到一个岩你心水既女仔既..

占士大帝 发表于 2009-2-14 00:28

回复 30楼 工大牛奶糖 的帖子

华仔识你噶?

占士大帝 发表于 2009-2-14 00:29

回复 34楼 ≮华★仔≯ 的帖子

华仔你几时见过我.....

多啦D梦 发表于 2009-2-14 00:29

多谢熬夜

工大牛奶糖 发表于 2009-2-14 00:29

回复 35楼 占士大帝 的帖子

唔知啊,应该唔识,不过系后院成日见到距

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 00:31

原帖由 占士大帝 于 2009-2-14 00:29 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
华仔你几时见过我.....
我有可靠消息得知你靓仔...
至于人nice..系我朋友既感觉

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 00:32

原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-14 00:29 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔知啊,应该唔识,不过系后院成日见到距
曾经系路上遇见你n次...但依然冇选择同你say hello
页: 1 [2] 3
查看完整版本: lonely valentine's day