华仔今晚好多野讲
因为有d开心过度..所以周围搭讪...
回复 43楼 ≮华★仔≯ 的帖子
莫非华仔听日有约? 原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-14 00:36 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif莫非华仔听日有约?
系今日....话咗要过21年黎第一唔系单身既情人节咯
回复 44楼 工大牛奶糖 的帖子
人地华仔同时同三任女友倾密计,你话呢? 原帖由 占士大帝 于 2009-2-14 00:40 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif人地华仔同时同三任女友倾密计,你话呢?
...过去了............
....反正我e+得一个...... 再次路过,华仔长夜漫漫,无心睡眠 原帖由 多啦D梦 于 2009-2-14 00:46 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
再次路过,华仔长夜漫漫,无心睡眠
准备冲凉.训觉..等阵以最好状态迎接我既宝贝