不再熬夜 发表于 2009-2-14 00:34

:kiss: :kiss: :kiss:

多啦D梦 发表于 2009-2-14 00:34

华仔今晚好多野讲

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 00:35

原帖由 多啦D梦 于 2009-2-14 00:34 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
华仔今晚好多野讲
因为有d开心过度..所以周围搭讪...

工大牛奶糖 发表于 2009-2-14 00:36

回复 43楼 ≮华★仔≯ 的帖子

莫非华仔听日有约?

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 00:39

原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-14 00:36 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
莫非华仔听日有约?
系今日....话咗要过21年黎第一唔系单身既情人节咯

占士大帝 发表于 2009-2-14 00:40

回复 44楼 工大牛奶糖 的帖子

人地华仔同时同三任女友倾密计,你话呢?

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 00:42

原帖由 占士大帝 于 2009-2-14 00:40 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
人地华仔同时同三任女友倾密计,你话呢?
...过去了............

....反正我e+得一个......

多啦D梦 发表于 2009-2-14 00:46

再次路过,华仔长夜漫漫,无心睡眠

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 00:49

原帖由 多啦D梦 于 2009-2-14 00:46 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
再次路过,华仔长夜漫漫,无心睡眠
准备冲凉.训觉..等阵以最好状态迎接我既宝贝
页: 1 2 [3]
查看完整版本: lonely valentine's day