后院甘多神秘人物,我点知系边个
傻X你好啊 我系衰女
衰女你好啊,我系傻X(MD好恶心)
咁咪唔好估咯 估来估去 得个橙 不如相忘于彼此 重头来过
很好 改天我心情靓了 会放我的本尊和你见面啦
期待ing...
点解近排甘多人都心情唔好既???
水上漂 发表于 2009-5-21 03:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
漂个毛
漂个毛
顶你个傻X啊 发表于 2009-5-21 03:07 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无错,就漂毛
天干火燥 易怒
依家D后生仔好恐怖
甘夜仲唔训,思春吖,你!!
天干火燥 易怒
衰女 发表于 2009-5-21 03:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系啊,今日落左场雨,依家好凉爽啊,应该舒服翻D先岩啊
甘夜仲唔训,思春吖,你!!
水上漂 发表于 2009-5-21 03:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
夏天到了,SORRY
我真系唔明点解我份人可以咁贱格 次次系都要将D野摆埋一齐做 搞到自己鬼死咁烦 明明有大把时间准备 系都要出去蒲 系都要浪费青春自作孽 不可活
夏天到了,SORRY
顶你个傻X啊 发表于 2009-5-21 03:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘样仲严重,夏天到佐,仲思春
天干火燥 易怒
衰女 发表于 2009-5-21 03:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
发现衰女
所以今日心情咪靓D咯
嗨 漂漂
咩你又色我噶?