好靓噶**
居然美,腿,两字都屏蔽
本帖最后由 衰女 于 2009-5-21 03:43 编辑
呐呐呐 睇完就删啦
真系唔识,边个黎噶???
应该大家都唔识距啦,点解要删呢?
yoyo咯 我个F
我都唔识!!!
因为未经允许乱发人地噶P系死罪
有D似韩国人
静鸡鸡甘问下,你地系边个校区噶?
静鸡鸡甘话你知,我系大学城
静鸡鸡甘话你知,我系大学城
顶你个傻X啊 发表于 2009-5-21 03:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
真系有缘姐,我都系大学城噶
我都系
我都系
衰女 发表于 2009-5-21 03:43 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
衰女,我同你都好有缘窝
既然个个都甘有缘,甘我地梦中相见啦。。。哈哈
翻个页好训觉
训觉
大家晚安,好梦咯~~~