我真系唔明点解我份人可以咁贱格 次次系都要将D野摆埋一齐做 搞到自己鬼死咁烦 明明有大把时间准备 系都要出去蒲 系都要浪费青春自作孽 不可活 ...
衰女 发表于 2009-5-21 03:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
讲到我心里面去了。。。
嗨 漂漂
咩你又色我噶?
衰女 发表于 2009-5-21 03:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我唔色你,见到打声招呼姐
所以今日心情咪靓D咯
衰女 发表于 2009-5-21 03:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
心情靓咪放本尊出来蒲下头咯
同犯贱
我真系好犯贱。。。
本尊好低调噶 都系唔好出来丢架
你两个甘夜唔训,系度调戏对方?
切~~~
我本来想讲调情噶,但系。。。。。觉得唔系好适合
你两个甘夜唔训,系度调戏对方?
水上漂 发表于 2009-5-21 03:17 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我要调戏你。。。来否
咁啱又俾你撞到我地JQ
不如参加三P咯
我要调戏你。。。来否
顶你个傻X啊 发表于 2009-5-21 03:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
NO,我对同性没性趣
你地都以为我系男噶???
我想调戏衰女
查实我系男噶
原来一直一直,你地都当我系男噶。。。
我对同性冇性趣
翻页
你地班傻X,一直以为傻X系男噶
甘好啦,就当系我地三个人既小秘密,唔好同人地讲啊