灰机呢?战友呢?
都话灰机会帮我噶啦,讲你又吾信~
扣分好
光头鱼 郁手拉···
忧郁男也会发女交了.
都话灰机会帮我噶啦,讲你又吾信~
伤枫悲秋 发表于 2009-5-29 17:04 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
信你5系死得好惨咩
被个理由点解扣 你~?
吾信死得更惨!
扣也死,没扣也死
我几守信用!话左廿分就廿分!
身痒了
骨痒了
嘴痕添,楼上两位,你地话点算好
很好,1W分中,你的爱有廿分
自作孽 不可活
咦,散场了
哟...
没事吧- -
唔知发生乜事。pass by
原来有得fy
可以再爱你一次么