十指紧扣 发表于 2009-5-31 17:56

成功过百

gdut_A 发表于 2009-5-31 18:02

0.01%?
那就是几乎一个球都没进?

十指紧扣 发表于 2009-5-31 18:05

恭喜你答错了,是基本不进球,

donger623 发表于 2009-5-31 19:56

好正常!

十指紧扣 发表于 2009-5-31 20:04

104# donger623 你条粉肠,信唔信负你分啦

donger623 发表于 2009-5-31 20:05

104# donger623你条粉肠,信唔信负你分啦
十指紧扣 发表于 2009-5-31 20:04 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
又威胁我。。最多下次畀你入多几个波啦!让下你。。

十指紧扣 发表于 2009-5-31 20:08

106# donger623

唔使你让,我完全有能力系你面前得分

ccrozhou88 发表于 2009-5-31 22:06

本来以为同阿案加分的
发现分无晒- -

CallMe马骝 发表于 2009-5-31 22:12

老大教下我打波啦,我都5记得上次盖人系几时了....

ccrozhou88 发表于 2009-5-31 22:13

......
我成日俾人盖的经过下- -

烂耳朵 发表于 2009-5-31 22:16

吾搞笑

十指紧扣 发表于 2009-5-31 22:22

108# ccrozhou88 唔使理佢,等佢自己挣浮云

十指紧扣 发表于 2009-5-31 22:23

109# CallMe马骝

我知道你在群里,但是我不清楚你是谁哇什么时候出来让我们围观吧    (其实我是菜鸟)

十指紧扣 发表于 2009-5-31 22:23

111# 烂耳朵

都冇话搞笑

CallMe马骝 发表于 2009-5-31 22:27



我知道你在群里,但是我不清楚你是谁哇什么时候出来让我们围观吧    (其实我是菜鸟)
十指紧扣 发表于 2009-5-31 22:23 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

什么群?我见人地叫你老大我先甘叫咋,啊哈哈...

十指紧扣 发表于 2009-5-31 22:32



什么群?我见人地叫你老大我先甘叫咋,啊哈哈...
CallMe马骝 发表于 2009-5-31 22:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

更淤 表错情

CallMe马骝 发表于 2009-5-31 22:34



更淤 表错情
十指紧扣 发表于 2009-5-31 22:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

篮球的群?DOTA群?估计我有兴趣嘅就E两个群啦,哈哈...

ccrozhou88 发表于 2009-5-31 22:41

继续淤吧.............
ps:其实寻日我右手手腕受伤了- -
今日连衫都洗唔到
我顶...

恋懿 发表于 2009-6-1 00:12

96# 恋懿

唔通系计算机学院的?
十指紧扣 发表于 2009-5-31 17:55 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

嗯嗯。。
讨厌计算机

恋懿 发表于 2009-6-1 00:13

继续淤吧.............
ps:其实寻日我右手手腕受伤了- -
今日连衫都洗唔到
我顶...
ccrozhou88 发表于 2009-5-31 22:41 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

可怜的猫CMM 乖乖。。
偶昨天还没踏进东十二两支小腿都开始抽筋两支手臂酸痛到现在
页: 1 2 3 4 5 [6] 7
查看完整版本: 很淤很淤。。。